salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Thursday, July 4, 2013

rankingku...

salam untuk post pertama dalam bulan Julai nie aku nak cakp pasal ranking aku....ranking aku kat mana????okey ranking blog aku dalam dunia well Alexa Rank kalau korg nak tau dia menunjukkan statistic setiap website yg ada dalam internet...

mengikut ranking aku yg ke 21 647 726(latest aku tengok arinie)
aku punya site antara 30 juta website yg paling active di dunia dan aku temapat yg ke 21 juta...hahaha...apa larrrrr....

untuk pengetahuan korg jugak website aku bernilai 496 dollar..kalau ditukar dengan duit Malaysia ada dengan 1400 lebih sikit arrrr...boleh beli IPAD...(dapat ker skang nie???)

website aku telah disahkan selamat oleh Alexa untuk semua orang tengok....100%

untuk memperkenalkan blog aku nie di mata org aku dah post dekat 10 post nie....ada beberapa org share dan beberapa org like serta beberapa org komen....

ada dua org yg link kan blog aku dalam blog diorg..hihi..

well ini yg latest aku tengok arr dekat webstats domains

No comments:

Post a Comment