salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Friday, February 28, 2014

maharaja lawak mega 2012...-BOBOI

assalamualaikum...untuk entri kali nie x tau arrr kenapa tetiba plak aku nak citer pasal maharaja lawak mega....memula tue  aku tengok just biasa2 jer arrr pernah dengar citer pasal mlm nie...katanya semua pelawak akn bersaing untuk merebut gelaran juara maharaja lawak...

sebnarnya lawak tue bagus...ia boleh buat org ketawa...dan bukan mudah tau nk wat org ketawa sebb kalau lwk tue x berapa nk mnjadi sgt ia akan jadi lawak bodoh tau.....aku suka dgn pelawak macm senario, saiful apek ngan adibah noor....memg best diorg and ada standard sendiri...

back to our main entri....untuk MLM 2012 nie aku nk citer pasal satu kmpulan nie namanya BOBOI...dianggoptai oleh dua pelawak yg memg tak boleh blahhh arrr lawaknya kan....iaitu Afdlin Shauki ngan Harun Salim Bachik.....

genre yag diorg wat sama iaitu lawak pentas and brand yg diorg bawak ialah watak BOBOI ngan GEGURL...mengadaptasikan fenomena Najwa Latiff masa tue memg sweet arrrr diorg...lawak pun lawak...Afdlin jadi BOBOI Harun jadi GEGURL...

first time aku nengok masa dia buat persembahan masa minggu ke-6 tue memg lawak.... BOBOI nga tunggu awek facebook dia pastue GEGURL pun masuk...hahahaha..memg lawak kalu korg tengok ...hahaha....

and then aku tengok arrrr dari minggu first sampai arrrrr kat final...tapi kan walaupun diorg kalah dapat tempat no 2 JERRRR!!!!! tapi diorg tetap menang kat hati peminat...

jadi BOBOIwe nagn BOBOI

yg nie masa jadi Datin Maimon


No comments:

Post a Comment