salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Tuesday, August 27, 2013

'abang' aku

salam semua untuk entri kali nie...aku nak cerita pasal seseorg yg aku boleh anggap sebagai abg aku aku arrr....mungkin sebb umur dia lagi tue dari aku kot....okey perkenalan dengannya memg tak terjgka sehinggalah dia menjadi seseorg yg penting...kalau tak dalam hidup mungkin no dua atau no 3..

nama diberi Muhammad Azuan...aku panggil dia abang arrr....memula kenal dia dekat Alpha Bangi...(Akademi Latihan Pertahanan Awam)...dia memg nice..jenis yg supporting and hormat jugak arr pada kitorg..kenapa???

dia masa kat Alpha Bangi tue amik kurusus yg dia pergi arrr under Jpam Kluang and then aku amik kursus Bakal Pegawai under Sispa Uitm Shah Alam bawah Jpam Kluang...since aku dan mereka bakal jadi pegawai diorg yg lain2 hormat arrr dengan kitorg...okey itu citer pasal respect...

Dia lahir taun 89 maksudnyer tua dia dua taun dari aku....so umur dia 24 arrr sekang....aku 22 taun...memula aku tengok dia jenbis yg suka kacau org tmbh2 pulk masa tue ada macm konflkik dengan mereka semua kan...so aku mcm nak tak nak arrr kawan sampailah hari terakhir kat sana...biler cakap punya ckp dia org Batu Pahat sama dengan aku....dia dekat Semerah aku dekat Peserai...pastu tukar no phone and dia byk arrr bermesej2 dengan aku....

kadg2 tue dekat berejam jugak arrr mesej dengan dia...memula bahasa perkenalan 'aku kau'...mcm mana boleh jadi abg starting dari aku arrr...dia lebih tua so rasa x sopan plak biler panggil aku kau dengan dia...and dia pun x kisah biler aku panggil dia abg soa ku teruskan jer arrrr....

actually aku tak pernah ada abg...so cuma dia jer abg aku..then apa yg dia ckp kat aku and apa yg dia buat aku dengar tul2 arrrr sebb ada beza pemahaman kakak dengan abg nie...dia byk bagi penyelesaian dari cara yg berbeza....kdg2 tue dia marah aku jugak arrrr sebb buat perkara yag salah...well aku anggap tue sesuatu yg positif sebb dia abg....mungkin dia bukan arr abg kandung aku tapi aku betul2 appreciate dia arrr...

so pada korg yg ada abg..sayangilah abng korg...key...

aku x tau arrr kenapa ..tapi based on aku tengok pic nie....perut dia nampak buncit sikit...

ni pun sama...

No comments:

Post a Comment