salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Saturday, August 31, 2013

kepada mereka bhg 1

kata dihulur pembuka bicara mnyusun bait2 kata untuk membina satu madah yag sungguh berhelah..cewahhh ayat tak boleh blahhh.....okey untuk kali nie aku nak cerita pasal adik2 aku yag dah tauliah dekat uthm tue...

buknlah adik beradik kandung tetapi ke'senior'an yg memungkinkan segalanya...tanggal 22 hingga 27 Ogos 2013...mereka telah berjuang untuk ke satu tahap yg lebih baik...mereka dtg dengn semngt juang yg tinggi untuk memastikan kesinambungan organisasi S yg tercinta....

banyk yang mahu dibicarakan kepada mereka...

Iman:
Congrats to you...sorry for not coming at tht ceremony...i really want to but i have to study cause i have interview on the next day....for the first time i met u since our last met..u have been such a great friend and perhaps you'll be such a great officer that will look after therir staff...i'm wishing u the best in ur new task and level...

Shahrul:
tahniah Shah sebb ko berjaya menaikkan nama Sispa Uitm di tempat orang....aku tau ko seorang ketua yang baik saat ko mem'volunteer' kan diri untuk jadi ketua bagi batch ko....meskipun banayk halangan yang ko tempuh sepanjag jadi ketua..ada yg x puas hati ada yg kena marah...tapi ko sabar dan tetap dengan sispa dan itulah yag membuatkan diri ko jadi macm sekarang....tahniah aku ucapkan dan selamat menggunakan nama Tuan Shahrul.

ada byk lagi yag aku nak cakp pasal satu2 adik2 aku nie...jadi aku akan buat dalam bayak bahagian...untuk bahagian pertama nie hanya dua sahaja..yg lain tunggu yer!!!

No comments:

Post a Comment