salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Wednesday, March 5, 2014

rumah sewa

salam tuk entri kali nie....aku nak citer pasal uma sewa aku.....well seblum aku dpt uma sewa nie dar duduk kat uma kakak aku dulu....pastue aku pindh yer arrr nk idup b'dikari....

alhamdulilah lepas aku menjejakkan kaki kat uma baru pada 3 januari lalu...sedr x sedar dah 3 bulan( bulan nie arrrr...) aku tinggal kat uma sewa aku tue...well dia punya sewa tue xder arrr mahal mana...kalau kat tmpt aku nie masih boleh lagie arrrr sebb bujang kan duk sorg xder tggungjawb sgt....

sewa dia RM 170...aku boleh bajet kalau dekat Shah Alam tue dlkm area 800 arrr....masa aku memula masuk deposit 270...sewa ngan api air 100....then masuk bulan kedua sewa bayar kat tuan uma...api air asing2....

uma aku nie separuh paapn separuh batu...rapat2 aku punya yg tengah2...kiri kanan tuk ada keluarga...jadi lepas balik kerja tue selalu arrr dengar diorg bertekak...ahahahha...bukan pasg telinga lah wei....kalau uma dah dekat2 memg seng nak dengar bak kata org apa....diniding pun ada telinga....

okey aku xnak citer pasal hal org nnt kata busybody plak kan...balik pada uma aku tue...uma aku tue ada 2 bilik tidur ngan 1 bilik air...ada ruang tamu ngan dapur ngan tmpt idai baju kat belakng...

tuan uma tue jual dengan aku mesin basuh jenis semi auto jenama HIER 6.8 kg...okey arrr seng arr nak basuh baju kan...and then aku start beli barg2 keperluan peribadi arrr macm syampu, sabun ngan lain2 arrr kan...

jiran2 kat sini semua sporting...semua mak2 ngan bapak2 org....and then aku nak bagi tau aku ada keluarga angkt kat sini...jadi lepas arrr sikit rindu aku dengn keluarga aku kat BP tue...evnthough x sama tp sikit sebyk terubat rasa rindu tue..kdg2 lepas aku balik kerja tue..mak angkat aku bagi aku makanan kekdg segan tapi dia kata xper dah macm mak kan....sob sob(teringat kat arwah mak aku...)

well itu arrr environment kat sinie....key arrr aku nak tido esok nak keje....salam...

4 comments:

  1. Bro..sewa rumah kt area mana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya rumah sewa dekat kg paya...area batu 2 kluang..dekat dgn econsave..

      Delete
  2. Kalau nak sewa bilik ada 3 yang kosong dekat perwira jaya.5min to Kluang Mall
    0166631277

    ReplyDelete