salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Saturday, April 26, 2014

BOS part 1

salam untuk entri kali nie...aku nak citer pasal BOS....BOS???? bukan bos majikan...bukan filem BOS tapi Boys of Strait.....aku x tau ejaannya mcm mana tapi kalau ikutkan apa yg dimaksudkan dalam BI BUdak-Budak Selat maknanya betullah STRAIT....okey apa yang aku nak citer pasal BOS nie....

actually BOS nie kira macm ultras arr..korg tau aper tue ultras???aku pun tak tau sebb aku bukannya minat bola sgt...dalam erti kata lain penyokong fanatik arrr...setiap kali perlawanan anata Johor Darul Takzim mesti BOS nie datg bersama comradesnya untuk menggamatkan suasana stadium...

okey aku tau pasal BOS dekat tmpt kerja aku gak arrr...ada seorg kawn aku nie..lepas team Johor di'rebranding'kan...(amboi bahasa...)dia memg asyik dengan Johor...pakai Jersi Southern Tigers...pastue nyanyi lagu...aku dengar dia asyik cakap ale ale ale ale....aku ingatkan dia nie stress x dapt balik rumah sebb bayk kerja sampai dia nyanyi mcm nie...rupanya tue chant yang biasa BOS nyanyikan...

masa tegh up team JDT(masa tue arrr nama dia..) mcm2 dia citer ngan aku....

"daus...ko tau x semalam jdt kalah 1-0 ngan Kelantan?"
"daus ...ko tau tak JDT kalah lagi ngan Kelantan??ini 6-1 tau..."

aku just..."ohhh eaa....kata byk pemain best2..."aku x boleh nak komen byk sgt tentg pemain sebb tajuk entri nie BOS bukan Johor Darul Takzim...

balik citer pasal BOS nie...pastue aku tengok arrr Maharaja lawak kan..ada satu group nie Shiro dia nyanyi lagu Luaskan Kuasamu Johor..aku dengar macm best lagu nie....pastue aku search arrr kat youtube kan....memg best lagu nie...seng nk hafal...aku selalu tengok video kat bukit jalil masa final piala fa 2013....nampak macm kat Eropah plak....cewahhhh...

pastue ada satu lagi lagu tau....tajuknya Hidup Mati Johor...lagu nie faveret aku...sebb rythmnya macam lagu ayamasa..masa kecik dulu aku suka makn ayam tue yg aku liriknya...

"luaskan kuasamu oh johorku,"
"hancurkan semua musuhmu pahlawanku"
 "setia bersamamu johor merah biru"
"hidup mati johor"
"lalalalallalalalallalalalallalalallalallala"

masa lalalalalalla pusing2 tangan...hahahaha nmpak sporting arrr diorg..

lagu luaskan kuasamu johor nie macm nie...

"ayuh johor ayuh johor"
"luaskan kuasamu johor"
"kami ada kami ada"
"setia bersamamu johor"
"ale ale ale ale ale ale ale ale"

ada jugak chant merah biru

"ayuh merah biruku,"
"luaskan kuasamu"
"kami tetap setia"
"bersatu demi johor"
"lalalalalalallalalala"

jumpa di BOS part 2

No comments:

Post a Comment