salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Monday, December 31, 2012

bye2...hello....

heeii korg arinie last day dalam 2012 kan...wahhh malam nie tepat jam 12 malam kita dah sambut taun baru 2013...well macm2 arr yg aku rasa sepanjang aku berada pada taun 2012 nie...firstly...taun 2012 aku dah berusia 21 taun...

since ada 366 hari dalam which taun nie taun lompat(ye ker...)..mcm2 yg aku tempuh...baik dengan family aku, kawan2...dan banyk sekali berlaku dengan "mereka" arrr...aku boleh listkan jer ea....sebb malas arrr nak citer panjg2...nnt akan ada juga post pasal bnda tue...

1.as aku mention before taun tue aku berusia 21 taun....
2.taun tue jugak aku paling jahanam dalam pelajaran...
3.taun tue jugak aku decide tuk tak sambung belajar...
4.taun tue jugak aku ada konflik dengan mereka...
5.aku banyk post kat fb compare dengan blog....
6.aku panjat Gunung Brinchang with my friend...
7.aku pergi banyk kursus...
8.aku kenal junior2 aku...

bayk agie arr nak citer tapi x tercerita....

cerita 2012 plak semalam aku tengok kat TV2...memg gempak giler rasa nak pecah speaker kat uma tue...fuhhhh!!! tapi sebenarnya bnda tue tak berlaku pun...kalau Allah nak benda tue berlaku dia akan berlaku tapi bukan ramalan Mayan civilization tue....

apa2 pun bye2012...hello 2013..
 

No comments:

Post a Comment