salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Sunday, December 30, 2012

rindu lagi...

salam sebelum kata menyusun bicara adalah baiknya jika dimuka dengn kalimah assalamualaikum....post kali nie agak taching sikit...

aku xnak post kat fb sebb aku malu nk ckp aku masih rindukan "mereka"....bila tengok "mereka" post...alhamdulillah aku tau mereka semua sihat2...tapi apa yg ditulis takkan sama dengn apa yg dihadapikan....moga "mereka" baik2 shaja...

setiap kali aku online aku tak pernah  miss untuk tengok setiap fb "mereka"...tapi yg rapat ngan aku jer arrr yg tak rapat aku block terus...malas aku nak amik tau...

biler tengok balik post2 lama aku jadi sedih sebb dulu hubungan "aku dan mereka" tak mcm nie...tp alhamdulilaah segalanya telah terungkai dan tiada lagi salah faham yg tercipta antara "aku dan mereka"...bohong kalau aku cajap aku x sayagkan "mereka"....

kini "aku dan mereka" tidak lagi bersama namun segala kenangan yg "mereka" bawakan kepada aku akn aku simpan selagi hayat dikandung badan....nnt biler pageview aku sampai 5000 baru aku citer pasal diorg satu persatu.....

setiap kali lepas sembahyang aku tak pernah miss tuk doakan "mereka" kerana "mereka" pernah menjadi sebahagian dari hidup aku.....masih tersimpan sedikit sisa2 kemarahan tapi hanya takkan dapat menyamai selagit kerinduan yg mencengkam jiwa...

uhhh..taknak sedih agie arrrr....bye2...

No comments:

Post a Comment