salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Friday, December 28, 2012

pacific kluang Mall

seperti biasa assalamualaikum.....untuk post sebelum nie aku citer pasal Econsave...sekang nie aku citer pasal Pacific Kluang Mall...well actually sama jer ngan Pacific BP Mall...Pasaraya besar Pacific nie ckp ngan ko...dekat mana2 mesti ada....tp yg penting tempat tue mesti glamour....as long as ada mall...kat situ arrr ada Pcific...

hmm kenapa Pacific...nak citer pasal aku minta kerja kat sini arr....memula tue aku minta kerja kat sini tapi IC x bawak...so aku just amik borg jer....pastue aku tengok yg minta kerja sumer bawak IC....last2 aku balik borg tue aku bawak sekali....haha...teler kan aku nie.....masa tue aku minta jadi cashier....

then aku dtg sekali lagi...tapi kali nie well prepared arrr...aku bawak IC sekali...dengan potostatnya sekali....pastue aku isi borg then dia kata interview by call...okey aku tunggu...malam tue jerr terus dia call pergi temuduga hari esoknya...tapi malam dia call tue aku dapt interview kat dua tempat lain....Econsave dengan PurnaBina Sdn.Bhd....

sebelum nie memg giler2 aku give up...kenapa tak dapt kerja...dekat situ minta x dpt...dekat sini minta x dpt...last2 aku pikir apa kata aku duk uma kemas uma..nnt akak aku kasi upah...x payah pikir makan ngan tmpat tinggal...sebb semua dah siap....tapi yg bising nnt ayh aku...so nk x nak kena cari kerja juga....

sebb Allah nak tunjukkan kalau rezeki tue ada dia akan dtg jugak cuma bila dia smpai tue jer kita x tau....bile dpt 3 3 tmpat rasa bgga pun ada..cewahhhh!!!!tapi kena pilih arrr salah satu....

untuk Pacific nie okey arrr sama jer macm kat tempt aku cuma Kluang Mall tue dia x besar...eahhhh!!!! directnya aku cakp....hahahahahaha!!!!

No comments:

Post a Comment