salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Monday, September 19, 2011

crita zaman dulu!!!!!!

inilah tiga orang 'aweks' aku yang tau cerita sebenar..

ni BFF aku yang sama2 dengan aku sampai sekang....

nie yang paling rapat..boleh dikatakan sahabat dunia akhirat arrr..
tetiba pulak nak bercerita pasal kawan nie...


Aku masa dulu selalu gak arrr nek motor ngn org.....tapi orang bawak arrr...aku tumpang jer.....bila da selalu sangat kita tumpang org secr tak lngsng kita rapat dengan org tu........dan kita sggup wat pe saje tuk dia.....tapi bila sesuatu berlaku....dia tinggalkan kita macm tu jer.....

Aku ada kisah benda ni berlaku antara aku n ex best friend aku.....


Aku knal dia bila aku masuk SMKDO......kat batu pahat arrr....masa tu kitorg len klas.......tapi selalu gak arr jumpa dia bila ada aktiviti kat sekolah.......aku kenal rapat nagn dia bila aku frm 3......aku namakan bdak ni sebagai Panda.Mula-mula aku tak berapa suka sangat ngan dia....sebb poyo........tapi lama-lama aku suka plak......


Satu hari aku tak dtg kelas....dia dtg uma aku......aku pun pelik arrrr bila masa dia tahu uma aku.......pastu dia start arrr datg uma.......nak tau khabar aku kan......after that kitorg jadi rapt.Bila ada klas jer,mesti dia bwk aku nek motor....sebb aku selalu sgt tumpang dia,,,,aku dipanggi cikaro dowh........aku tak kisah arrr kan.....sebb diorg gurau jer.....

Masa form 4 plak......dia kapel dengan one of BFF aku....aku totally disagree dengan hubungan diorg......tapi aku tak cakap...aku diamkan ajer.....Kitorg terus rapat......selalu tengok wayang...gi pasar malam sama-sama....gi bandar pun sma-sama.....semua aku blnja cuma motor dia bawak.......


Disebbkn dia selalu datg uma aku.....aku tak kisah kalu berkongsi....dia selalu gak arrrr makan ngan aku kan.....mak aku masak kari kepala ikan....aku tak kisah walaupun dia amik dua ketul kepala ikan......mkan arr panda....tiba-tiba something happen antara dia dengan BFF aku....aku tnya dia apa yg berlaku......tapi dia tak jawab apa2.....

aku kan seorg kawan yg baik....(insya-Allah)...aku tak bley tengk kwn2 aku sedih....aku sedih takper jagn diorg tau masalah aku.......jadi aku nasihatkan panda ni supaya jangan buat kawan aku camtu.....dia pun kena beralah juga.....tak salah minta maaf......


Pada satu hari,aku ngan BFF aku 3 org pergi bandar tengok wayag...panda ni pun nak tengok gak....tapi dia datg lmbat so kitorg tak blikan dia tiket......dia merajuk......bila kitorg ajak makan dia taknak......aduh merajuknya mengalahkan org pempuan......esok hari jumaat kitorg akan gi pasar malam.......tapi dia tak datg.....aku pelik arrr......tak pernah dia miss tiap2 minggu......ar ni miss plak.......


Aku tak jumpa since hari tu........And then masa raya dia tk dtg pun uma aku.....apa kena dgn panda ni......and then BFF aku datng....nk ajk aku jlan2....aku okey arrr......baru aku athu dari 'ex girl friend' dia...BFF aku arrr tu......dia kecik ati ngan aku......dia kata aku taknak kawan ngan dia.......cara dia marah tu kata kawan aku macam aku nak rmpas gegirl dia plak.......aku pelik arrr......


Yang aku tak boleh tahn...dia ungkit segala perbuatan dia kat aku........dia baik ngan bapak aku.....dia selalu amik aku dari sekolah.....tak pernah dia miss pergi pasar ngan aku.....pastu dia kecik ati ngan aku......lagi satu yang aku bengang sekali......dia dah aknak amik tahu apa-apa pasal aku........apa benda nie???????/takkan tak ikhlas nak kawan ngan aku.......selama tiga tahun kitorg kawan baik......bleh dia ckp camtu.......


Sejak ari tu.....aku buat satu benda jer.....dia jumpa aku...hai..hai bye..bye.....aku takkan anggap dia kawan aku lagi.......ckup arrr sekali dia wat aku camnie.....


sejak aritu...aku dah nekad aku takank naik motor ngan sesape lagi.......tak kisah arrr....biar aku jln kaki gi memaner pun....aku atknak tumpang motor org...sebb aku tau org tu mungkin akan same dgn panda ni.......


masa kat uitm.....ada sorg kawan aku ni.....dia ada motor......and dia pun pelawa arrr aku...naik motor ngan dia.....dahlah masa tu aku ada masalah......tapi aku tak bitau kat dia.....aku ingat janji aku dulu.....aku takkan nek motor ngan org len....kerana kemungkinan kawan aku ni pun sama macm panda.....(minta maaf kepada sesiapa yang terasa)...jadi secara tak langsung.....sekrg ni aku tak nek motor ngan sesaper pun......

pernah aritu kitorg buka puasa.....aku dah penat sangat jalan kaki....jadi aritu aku terpaksa mungkir janji aku sendiri......aku terpaksa gak tumpang kawan aku ni...sebb penat sangt....nasib bek dia tak kisah.....aku okey je arrr...........aku cuma hrp if something happen antara aku ngan kawan aku ni....macam gaduh ker kan....aku harp dia tak ungkit arrrr..............tapi aku taknak arrr kitorg gaduh........


untuk si Panda....satu jer harapan aku.....aku harap satu hari nanti kitorg akan berbaik semula....bila masanya.....hanya Allah yang tahu......


Mesti korg pelik kan dengar citer aku nie??????????


No comments:

Post a Comment