salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Sunday, September 25, 2011

reunion lagi ker!!!!!

Bila nak ckp pasal reunion nie mng lar best...sebb kita boleh jumpa kawan2 lama kita dulu...tapi kalau dar selalu sgt jumpa reunion apa kejadahnya.......kalau kawan2 tue duduk jauh ker boleh lar jugak kan nak buat.....ini duduk satu daerah..tau lagi mana jalan nak balik...eeeeiiii bosan arrrrr......korg mesti ternganga pa benda kejadah aku merepek ni kan...

sebanarnya macm nie...since last meeting aku ngan kawan2 aku pada form five dulu..benda tu darrr empat tahun darrrr...but in the period of four years..ada 5 kali buat reunion...aku datg tiga jer.....first masa main boling kat BP Mall...then kat rumah member aku Tina and lastly masa dekat KFc Batu Pahat.....sebb asyik jumpa diorang jer...aku melarikan diri...eahhhh tak minta maaf bukan aku sombong cuma......entahlah tak tau nak cakp apa..tapi memang taknak arrrrr.....
Masa first tak silap aku bkan main boling tapi dekat KFC Batu Pahat...masa tue aku gi sana naik bas je arrrr sampai sana aku pesan set snack plate...then kitorang borak2 arrrr pasal all those stupid stuff yang kitorang buat masa kat sekolah dulu...since aku pun jarang cakp ngan diorang...so aku just dengar je arrrr....bila gelak kita gelak arrrrr......Then masa nak potong kek kek tu hancur...nie semua salah member aku yang sorg ni arrrr...ada potong sekali banyak orang potong arrr sikit2..slow and steady...ini dar jadi beroi dar kek tue...tapi makan jer arrr kan...dar beli karng tak makan membazir plak....nie ada arrr sedikit sebyk gmbar masa reunion aritue..



second time plak masa kat uma member aku Tina...masa tue dekat matrik agie.. second time plak masa kat uma member aku Tina...masa tue dekat matrik agie....dia buat jamuan sempena hari lahir dia....aku masa tue pikir...nak dtg tak nak sebbb aku pernah datg uma dia kena kejar ngan anjing..pastue sib baik ada member aku yang sanggup ambik aku kat uma...dia naik kereta arrrr..pastu okey selesai satu masalh. sampai ajer kat sana jumpa dengan ex best friend aku...tengok muka dia masa tue memng janggal giler....aku diam semua diam.....sekali sekala tue ada arrrr diorang nak tau cerita pasal aku....diorg tanya ku dar couple ker belum...aceceh..belum lagie..aku masih single....and last thing diorng ckp susah nak contact aku sebb aku takder handset so tak dapt call arrr...aku guna fb as jaringan sosial...hahahaha...nie masa birthday kawan aku tue..















ini pulak yang ketiga..masa dekat Bp Mall kitorang main boling..masa dapat tau pasal benda nie...aku quite nervous jgak arrr kan sebb BP Mall tu jauh kot....nak naik apa????naik bas tak tau....jadi aku pikir kalau takder orang amik aku..sama ada aku jalan kaki atau aku tak pergi langsung...hahahahhaha!!!gelak jahat....tapi siyes arrr memng tue yang aku pikir.....tunggu punya tunggu punya tunggu ada jugak org amik aku......tapi kitorg je arrr yg beria-ia....yang lain semua macm fuck datg lmbat.....patut pukul 10.30 smpai BP mall terus jadi pukul 11.30... then sampai ajer kat BP Mall kitorang main boling...perggghhhhh!!!!!aku tak pernah main boling so first time aku baling masuk longkang.Then bertambah baik smpai ada beberapa kali jugak arrr aku dapt strike...then kitorang makn..tapi tempat makan tue tak sama arrrrr...ada yang makn dekat KFC and ada jugak yang makan dekat kedai lain arrrrrr....aku ikut jer makan dekat KFC..... Then lepas makan kitorang gi Dataran Penggaram...Bila tengok balik dataran nie kitorang tak lupa tempat asal kitorang yang aku ngan kawan2 aku cintai inie....Meskipun kami semua anak perantau.....merantau di negeri orang menimba ilmu dan melalui pengalaman di tempt lain kami tak lupa tempat asal usul kami...entah kenapa rasa bangga itu wujud saat melihat monumen batu yag dipahat...dalam pukul 6.00 petang kitorang balik uma...sweet meori yang aku tak boleh lupa....

No comments:

Post a Comment