salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Thursday, September 22, 2011

daus motion pictures

Korang pernh buat video tak????mesti pernah kan..tak kisah arrr video saper pun......video sendiri ker or buat video official...tapi mesti korang pernah wat kan...ker korg tak tau video tu apa????acecehh gurau jer arrrr.....untuk post yg terbaru nie..aku nk citer pasal production aku....Daus motion Pictures..belum kerja agie..just jenama bila aku buat video...bila org tengok video tue kalu ada nama Daus Motion Pictures tu aku yang buat....

Minat terhadap videodia dtg secara tak langsung bila aku nga bosan kat uma...pastu ada banyak gambar nak tengok...tapi leceh sebb nak kena klik..last2 pa katakita satukan semua gambar pastu letak lagu...masa tu tengah bosan lagie so aku buatlaar apa2 yang aku rasa best..tak silap masa tue aku tingkatan empat...pastubila masuk matrik kena buat presentation..aku takanak presentation tu terlalu dull so aku pikir untuk buat something different...aku nak buat video..masa tue video bukan gambar tapi lakonan...masa tue memng gelak je arrr.......kelakar tengok videonya..tapi sometimes ada arrr feedback yang baik....itu arrr sajer video aku wat since aku kat matrik....

Bila dekat universiti baru datang dia punya minat tue yang membuak-buak.....pergi PTAR ada software yang diperlukan...apa agie masa tue.....perghhhhhh memang berjam2 aku abiskan amsa kat PTAR...story mula masa aku adakan dinner SIspa...apa kata aku buat video tuk aku ajer....pastu aku tag kat fb dengan kawan2 aku yang lain...at least ada arrr something yang boleh dilihat lepas dinner...pastue aku buat arrr video tue...First video aku wat ialah Memori Sispa Night Begins....

Untuk menghasilkan video yang baik kena ada mood...mood tu tak boleh paksa kalau dipaksa jadi tak lawa arrrr kan..lagi satu kita kena pastikan yang video tu kita suka bukan orang lain...sebb just in case kalau orang dar tak suka video tue...kita akan tengok....

Video pertama yang aku buat nie diletakkan di bawah production Daus Motion Pictures....second video pulak mas gie Pulau Pangkor...nie aku citer video official yang kau wat bukan video suka2....untuk video pertama aku tue....feedback okey boleh tahn cuma perlu tambah banyk gambar arrrrr sebb gambar aku letak sikit...untuk second video pun okey gak...then aku start buat personal video yang aku tak share kat facebook...sekang nie ada arrrr lebih kurang lapan video aku buat plus 2 video aku dar delete......video2 nie korg boleh tengok kat page Kor Sispa banyk cerita....

Adios amigos...terjagaku dari tidur yang lena,....I will be.....kuang3x......

No comments:

Post a Comment