salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Wednesday, July 4, 2012

roomateku part 4!!!!


Hahaha… lai lai lai masuk masuk!! Selamat dtg ke part yg keempat pasal rumateku…hihi..apa arrr dia nie pasal rumate pun nak cerita..eahh opkoslah blog sku suka ati arrr hihi…takder arr sebenarnya aku betul2 nak ucapkan appreciation aku pada diorg sebb jrg arrr org lain sanggup satu bilik ngan aku.

Okey habis citer sem dua dengan Amir ngan Madi, masuk sem tiga dengan rumate baru, senior aku..wooooo tidur sebilik ngan senior kot.. aku sebilik ngan senior lepas both of my rumate yg sebetulnya dah pindah Puncak Alam..so aku tinggal sorg bahaya plak kan..tue yg aku pindah bilik ngan senior aku tue..jgn panggil senior arrr..abang2 aku…

My first abang namanya Mohamad Hafiz bin Che Radzi. Berasal dari Kedah and atas umur aku setahun..kira dia dah 22 tahun arrrr..amik course kejuruteraan mekanikal part 5 masa tue. Dia seorang rumate yg baik, abg yg baik, kawan yg baik sebb dia paling rapat ngan aku compare ngan sorg agie rumate aku nie. Aku selalu citer ngan dia soal2 yg remeh and bukan bnda2 yg serius sebb dia pun jenis yg kepala gila2.

Eventhough nama dia Hafiz tapi org panggil dia Matpitzz..tak tau kenapa sebb dia suka merempit. Dia pandai main bola and bila dia cakp loghat Kedah betul2 susah nak faham. Kalau masalah pasal family , Cuma dia jer yang tau…kalu ada org lain tau maknanya dia arrr yag bagi tau. Pernah jugak tengok movie sama2 tapi kat bilik TV arrr sebb masing2 jadi burung antu masa tue…tambah pulak cerita Friday 13th..citer pasal Jason Vorhees tu kan….and start dari kitorg jadi rapat arrr macm abang dengan adik…hihihi..ramai arrr yg ckp mcm tue..tambah2 pulak masa tue aku tengah stress sangt…(nntie aku citer…)..tapi yaaaa dia memng seorg abang and kawan yg baik..

Inie arrr dia...nice and sweet kan?????
dia ngan sorg agie senior aku...

bergambar dengan pengapit yg lebih tinggi......

bersama projek yg masih dalam proses....

My second abang namanya Muhamad Nazirul Nizam bin Mohd Nadzree. Berasal dari Kelantan and atas umur aku setaun gak…amik course kejuruteraan mekanikal part 5 masa tue..compare ngan Matpitzz yg sempoi and cool..dia seorang rumate yg tegas and aku pun selalu larr citer masalah2 yag berat kat dia..sebb mungkin dia boleh bagi idea yg bernas regarding on solution to that specific problem..pasal masalah yg berlaku masa aku sem tiga tue..dia arr yg banayk pujuk and selalu menasihatkan aku.

Pada aku dia seorg yg berterus terang..kalau dia tak suka dengan sesuatu bnda, dia ckp..contohnya kalau baju aku bersepah, dia akan tegur suruh kemas and that’s it….. habis kat situ..compare dengn rumate aku yg dulu dia cerita dekat org lain sampai sumer org tau baru dia bagitau kat aku….bengang betul…dia pandai bawak kereta sama macm Matpitzz..kitorg berjalan Taman Tun Dr Ismail makan kerang rebus…itue arrr first time aku pergi dekat kawasan perumahan golongan pertengahan dan atasan..besar2 rumahnya….

memberikan posing yg baik meskipun sedang berusaha untuk menarik tali.....
tarikkkkk!!!!!

inie masa dinner aku....(kooottttttttt......)

memberikan shot yg terbaik sehinggakan memanjat pokok pun tak aper.....


Throughout the whole semester with them, diorg arrr yag bersusah payah untuk raaptkan balik hubungan aku dan mereka..kena tak bolg title aku dgn post nie…saper mereka tue…jumpa di bahagian terakhir cerita iaitu rumateku part 5…

No comments:

Post a Comment