salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Tuesday, July 3, 2012

roomateku part 2!!


Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada kawn2ku sekalian...ini post yg kedua aku pada hari nie..aku tak tau kenpa tiba2 aku nak sgt bercerita and menaip nie….tgn nie dah gatal sgt…eahhh tagn gatal bukan garu ker???? Eeiiii apa arrr kan bahasa org sekarg nie….untuk post yg kedua nie aku akan sambung dengan rumateku bhgian 2…rumateku bahgian dua nie bila aku menjejakkan kaki kat UiTM nie…

Masa tue aku dapat duk kat Kolej Jati. Aku tak tau mcm mana arr agknya duk dalam kolej nie kan..besar ke bilik tue…aku masuk jer..eahhh aku org first dtg..dia bukan bilik dia jenis rumah..ada tiga bilik kesemuanya, satu bilik air, satu sinki, satu balkoni untuk sidai baju. Satu bilik dua org, ada tiga jenis bilik…master bedroom, small and medium size..since aku org first masuk aku dpt arrr master bedroom, besar sgt..tapi loker dia kecik nak %$^&*(..

Then dtg arrr sorg budak lelaki nie…’abg aku’..masa dia dtg tue aku tak tau dia ‘abg aku’…dia asal dari Kg Melayu Subang. Pastue lepas ajer taklimat orientasi akupun balik ker kolej semula. Masa tue dtg agie empt org. yag empat org nie kira housemate aku arrr.
Yg pertama nama dia Mohd Akmal Hakim Bin Ayub. Dia belajar kat Kolej Matrikulasi perak. Amik jurusan fizik industry. Dia lahir tahun 1990(kira atas aku setaun arrr..) sebb tue aku panggil dia abang.. nama pun sama mcm rumate aku dulu..muka pun hensem.. nnti aku cri gmbar dia..ada ke takder..

mcm nie arrr gmbar "abg aku" tue....


The second one is Muhd Nuruddin. Dia sama umur ngan aku dari Pahang. Belajar kat Kolej Matrikulasi Pahang, Gambang(betul tak aku eja…). Amik jurusan teknologi makanan. Dia kira mcm ustaz arrr sebb tiap kitorg sembahyang dia akan jadi imam. Bila kuliah aku amik kuliah sama ngan dia dia akan baca doa. Tapi siyes ckp dia mandi paling lama ytapi jugak dia arrr yg paling byk belanja aku makan..terima kasih banyak2 din..dia ada blog..kalu korg nak tengok blog dia aku bagi link nntie…

nie arr gambar dia...

yg nie aku tak tau dia kat mana........

dia tengah usha2 nak amik gmbar sekali dia yg terkena........
nie dia punnya blog website:

http://pakcikdeen.blogspot.com 

Yg ketiga, Mohd Sayyid. Dia belajar kat kat Kolej Matrikulasi Pahang sama ngan Din Kot. Dia masuk Palapes Udara. Masa first semester jer dia dar pindah ..balik2 aku tengok katil dia kosong. Dia pindah teratai sebb Teratai kolej untuk badan beruniform.. dia kecik antara kitorg and dia arrr org first yg bawak aku jalan2 pergi sekitar Shah Alam sampailah aku jadi kutu rayau macm sekarag nie…

Palapes

sispa....

Yg keempat Mohd Aiman. Dia amik Civil Engineering. Only the engineering student in our house. Dia amik Asasi Sains UiTM sebelum amik ijazah kat sini. Kira dia dah tau selok belok kat sini sebelum amik ijazah nie arrr… tinggi dia enam kai or 183cm tapi kaki dia sama besar dengan kaki aku..tak tau arrr kaki dia yg kecik atau kaki aku yg besar…

kaki aku besar macm nie tak korg rasa...
aku dah bandingkan dengan rumate aku yg sorg nie...
besar gak arrrr.....


Yag kelima aku tak sempat nak kenal dengan lebih rapat sebb dia dah keluar UiTM… masa nie aku just cakp bila ada kat bilik jer..bilik jer tue just temapt tuk tido jer masa tue..tapi bila masuk sem dua, aku just jumpa sayyid jer yg lain aku jumpa kat fak, Aiman tak jumpa langsung….Insya-Allah jumpa arr nnti.. UiTM nie kecik jer…ada masa jumpa arrr tue.. masuk sem dua aku pindah Teratai sebb aku masuk Sispa kan…jadi aku akan citer pasal rumate aku masa sem dua kat UiTM nie dalam rumateku bahagian 3…salam adios amigos…

No comments:

Post a Comment