salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Friday, July 13, 2012

game yg best.....


Game!!! Nak main game…nak Game tue nak game nie….mesti ayt nie yg korg ckp kan pada mak ayah korg biler kecik…disebbkan takut or taknak korg guling2 kat jaln sebb kempunan x dpt game diorg pun belikan arrr…aku kira hidup dalam dua jenis teknologi…masa zaman aku sekolah..takder istilah Cityville, Farmville, Flowershop, Dota, Warcraft, COD4 and byk agie arr game2 yg pelik2 aku jumpa…dulu ada Super Mario, Pokemon, Digimon, gasing, guli..alah yg dalam tape tue…skang nie semuanya dah maju…org main game online lagi….kat sekolah pulak main lawan pemadam...

korg ingt nama2 binatag dalam game nie??????
korg rasa kita akan lalui agie tak zaman nie....
nie game pokemon....pernah jadi satu fenomena dulu....
super mario jagn citer arrr....sumer org tau....
masa tue bongok sikit...x sangka plak bnda nie macm main judi....
Bagi aku pulak…aku tak suka sgt game tembak2 nie…aksi2 aku tak suka…aku suka macm adventurer…naik dari satu level ke satu level yg lebih tinggi…contohnya…game yg ada dalam facebook arrrr…CityVille, Mastery Manor, Bubble Safari, Flower Shop, CastleVille, Shadow fight and Hidden Chronicles.

nie game CityVille..aku level 53 Emerald City...
bubble safari....aku level 24...
hidden Chronicles.....aku level 6
mastery Manor..aku level 14
flower shop...aku level 39....
castleVille...aku level 9..39 wall
shadow fight...lupa level baper...dah lama tak main...
Ada byk jugak game2 lain yg aku main macm Woobies, Angrybird Chrome or bowling punya games arrr tapi mint kau lebih mnjurus kepada gme2 yg ada dlm fb…seng bukak fb..tengok status..komen mana yg patut pastue men game…apa der susah kan…

10 strikes consecutively....
woobies...main biasa jer game nie....
walaupun game nie agak lapuk..but still aku main lagi...korg macm mana?????
Tapi bila dah terlmpau enjoy ngan game nie kdg2 rasa bosan gak kan…aku pernah stop kejp main satu game nie…x silap aku member aku nie bawah aku level dia…tup tap tup tap lepas satu tmpoh aku tak men game…dia dah level 70 lebih dah…aku tgok yg lain fuhhh level sumer bukan main..ada dah sampai level 200….so apa2 hal game nie depends pada mint gak….kalau x suka ngan sesuatu game tue x ley nak watper arrr kan…

Tapi nak ingtkan main game tue jangan arr samapi melalaikan..ingt tanggunjawab kita nie….sebagai student(bg yg masih belajar arrr…)..anak and segala peranan yg korg pikul…aku pernah gak hmpir hanyut dalam sesuatu gara2 game…tapi aku jadikan tue sempadan..taknak men game sehinnga melampaui overdose yg ditetapkan….okey..

Korg kalau setakat nak men game kat funfair tue tak best…game yg adventure….game mencari pahala…maklumlah bulan Ramadhan kan nak tiba…so kita kena gandakan arrr..mcm mana kita main game dengn khusyuk…kita buat bnda yg sama dlm perkara yg lain…okey..assalamualaikum…

ingat kawn2 puasa tau...kita puasa kawan2 puasa tak....???hmmm  betul3x...

No comments:

Post a Comment