salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Monday, July 9, 2012

cuti2 Malaysia....


Untuk entri kali nie santai sikit....takder panjang2 mcm post aku yg dulu2 tue...aku dah citer kat korg kan yg aku gie byk tempat......Korg pernah tak dlm tempoh dua tahun..korg pergi bercuti hampir seluruh negeri kat malaysia nie...dulu masa aku duk Batu Pahat....paling jauh aku pernah pergi Terengganu sebb ada family vacation kt sana...sekrg nie..stakat pergi Pahang, Perak..hmmmm dah byk kali dar.....

Sejak aku masuk U nie..dah byk tempat arrr aku pergi... habis ajer sekolah mengah aku dah start nak blajar jauh2...contohnya ada kolej matrikulasi kat Johor tapi aku pilih Kolej Matrikulasi Melaka...kenapa???saja nak menyusahkan diri...hihi...takder arrr nak jugak keluar dari Johor nie kan...akhirnya dapt gak....

nie masa kat Melaka...
Daripada Johor ke Melaka, kemudian dari Melaka ke Shah Alam....kat sini tempat aku belajar skang...berpusat dari Shah Alam..perjalanan aku menjelajah ke seluruh negara baru sahaja bermula.... 

nie masa kat Shah Alam
Negeri pertama ialah Pahang..masa tue aku gie latihan medan untuk Kor Sispa..baca arrr cerita kat page kor Sispa banyak cerita nie....tempat aku pergi Dusun Eco resort...Kemudian semester berikutnyer..dari Shah Alam ke Pulau Pangkor, Perak..sebb kitorang ada kursus Biro Tatanegara...korg boleh baca post nie kan entri “di Pulau Pangkor.”...best giler tempat nie padahal takder apa pun.....naik menyampah jer datg sinie...

masa kat Pulau Pangkor....


masa kat Pahang...
Pastue sekali lagi aku gie Pahang kat Taman Negara..just latihan luar tuk PKS Muda arrrr...nama program tue Bonjour De Comprado....tapi tak sangka pulak dekat sana jadi sesuatu yg tak boleh aku lupa sampai biler2....


kat taman negara..(nampak kan tulis aper????)
Next semesternya lagi, masa sem 3....aku gie Negeri Sembilan..perhimpunan ngan pentauliahan Kor Sispa kat USIM Negeri Sembilan...nntie aku update page kor sispa byk cerita tue ea......maa tue aku masuk pertandingan kawad kaki....dpt no.3 alhamdulillah.....

yg nie kat USIM...Negeri Sembilan...

nie pulak kat Masjid Negara....
pastue kitorang pergi balik pulau pangkor tuk latihan luar Pks Inter...pergi balik dengan harapan dapt something yg bakal dikongsi dengan semua...lebih kepada sayagkan organisasi...


masa kat Pulau pangkor 2...

Kemudian untuk semester nie....dari Shah Alam..aku ke Baling Kedah sebb ada kursus menyelamat tmpat tinggi..kursus nie kira mcm kursus kemahiran sebelum aku ditauliahkan sebagai pegawai....aku dah gi kursus bakal pegawai kat Alpha Bangi....so kena satu kursus kemahiran tuk cukupkan syarat....



nie masa kat Pulapau Baling.
Tapi post nie x abis agie sebb Insya-Allah 15 hari bulan aku gie Terengganu balik untuk perhimpunan dan pentauliahan kali ke-3 dekat UMT....ada2 masa nntie aku nak pergi Sabah ngan Serawak pulak...kalau ada duit dan kesempatan....okey adios amigos...assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment