salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Tuesday, June 11, 2013

5000....

apa yg korg faham dengn angka 5000 nie...haah nie aku nak citer...dengn 5000 nie aku akan post semua post aku dalam blog nie bagi link masuk dalam fb...korg rasa aku bajet sngt ker????x terlampau sangat kan...well sesajer nak menambah2kan jumlah views yg ada kalau korg tengok aku mention daalam post sebelum nie....

selain tue 5000 nie adalah starting point aku nak mengyimpan dalam ASB...aku sekarg dah ada tiga digit simpanan x lama lagi jadi arrr 4 digit...campur dlm bnk agie,.isyhh byk arrr kalau diikutkan...tapi apa2hal aku nak simpan dulu...

sekang nie kalau diikutkan aku lagi sikit ajer nak dapt 5000 tapi aku x tau nak wat mcm mana kalau aku akhirnya dapat jugak 5000 tue....nk biarkan terus dekat blog atau masuk dlm fb...hihi....well apa2 pun 5000 tue ttp menjadi maintainance aku untuk terus berkarya sampai biler2...hihi...


No comments:

Post a Comment