salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Sunday, June 16, 2013

cerita daun teh...

salam korg untuk post kali nie aku akn cerita pasal daun teh..daun teh sgt sedap dn wangi.....boleh buat teh ais...teh o ais...teh o laici dan sebagainyer..tapi aku xnak citer pasal makann aku nk citer pasal pengalaman aku dengan kawan aku seorg nie tntg teh....

kawan aku nie namanya Madi.masa tue 'aku dan mereka' panjat Gunung Berinchang preparation sebelum pnjt Gunung Kinabalu...well Gunung Brinchang nie dekat Cameron Highland...well agak sejuk arrr suasana kat sana...rasa nak terkencing pun ada...soa sebelum kitorg pnjt Gunung tue aku pakai baju berlapis-lapis sebelum start...Aku ngan Madi jadi kepala....

jadi kitorg meneruskan perjalanan and non stop jugak arrrr...tapi terpaksa stop org belakang x tahan nak ikut lagkah kitorg...okey takper berhenti jap...punya arrr byk pengalaman yg ditempuh biler nak mendaki tue..well actually laluannya bukan denai tapi jalan biasa yg aku boleh cakap mcm path...biler sampai kat puncak memng takder lain arrr bergambar, berposing dan freeze..itu ajer yg kitorg wat sekali sekala tue bergurau senda jugak arrrr dengn pegawai2..macm Puan Dyla..ada gmbar2nyer.... nnt aku tunjukkan...

okey dalam pukul 2.00 pagi mcm tue 'aku dan mereka' sampai puncak..jadi lebih kurg dalam pukul 4.00 kot kitorg turun..sama gak aku ngan Madi jadi kepala...masa tue dah start rasa kengantukan yg teramat sagt.....kitorg jalan pun dah terhuyung hayang sampai ckp ngan Tuan Zam kitorg nak rehat...ngantuk....pastue Tuna Zam suh rehat jer...bergelimpangan aku nagn Madi amik port...and ada org tanya kenapa berhenti????Tuan Zam ckp kepala dah jatuh..ngantuk...memg betul2 ngorok..baring ajer terus tidur....

pastue dah Subuh sikit bagun amik air sembahyang kat laluan air tue..memg sejuk arrr...and then lepas sembahyang aku ngan Madi jaln2 kat ladg teh tue...and then Madi rasa nak kencing..so aku ckp ngan dia kencing arrrr kat mana2 tapi jgn sampai org nampk...

"ko dah kencing dar?"aku bertanya...
"dah.."Madi menjawab.
"Ko cibuk tak?"tanya aku sekadar ingin tahu....
"Aku kesat arr ner ada air kat sini,"jawab Madi...
"ko kesat guna apa?"tanyaku lagi..
"Nie.."Madi tersenyum sambil menunjukkan sehelain daun berwarna hijau...

KORG RASA TUE DAUN APER???HIHI!!!!!

nie arr dia dalam masa untuk mencari daun teh yg sesuai

dah panjat dar gunung Brinchang bersma mereka....

sharing is caring termasuklah suhu badan TETTTT!!!!yg belakang is prohibited...

sekian sahaja cerita untuk kali nie..babai...

No comments:

Post a Comment