salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Thursday, June 13, 2013

gembira pulak..

salam untuk enri kali nie..aku nak citer pasal kawan aku nie..si Erry atau nama betul dia Mohamad Hairi...x payah tengok gambar dia yg penting korg tau apa yg aku ank sampaikan pasal dia....

lepas dekat beberapa bulan dia tak dtg Kluang akhirnya dia balik cuti skang nie...ada kat sbelah aku nie hah...well aku sebnarnya memg teruja biler dia nak dtg..sebb macm biasa biler dia dtg..mesti ajak aku gi CC or cybercafe..sebb masa dulu dia kerja 'nyawit' duit dia banyak...badan dia pun tough soa byk arrr buah dia boleh angkat...sebulan gaji dia dia belanja aku makan arrr...gie CC arrr gie macm2 tempat agie arrrr...but basically dia akan belanja aku main CC..

aku rasa aku dah cerita kot pasal dia dalam entri sebelum nie....sedih pulak...well dia nmpak lebih matg dari aku sebb dia mungkin dah tau erti kepayahan kot....eahh apa aku ckp nie..provocation punya statement..eventhough dia ada kat Kluang nie sampai ari Sabtu jer tapi aku harap arrrr dalam masa yg singkat aku bersama dengan dia nie dapt arrr kitorg menghabiskan masa bersama-sama....eeeiiii macm pasangan gay pulak aku rasa...

tapi x apa arrr apa yg kita rasa x semestinya itu yg org rasa kan...sebb tue kita kena bercerita agar org lebih faham tentg diri kita...kalau kita x cerita sampai bebila pun org still akan ckp jugakkan...so cara yg terbaik..find the right person and tell him or her ur problem...well the right person i mention is not like jodoh ajer tapi kawan2 pun boleh jadi jugak...mcm aku aku lebih selesa bercerita dengan si hairi nie...even kalau dia x dpt tolong pun dia boleh find a solution untuk aku release tension sikit....contohnyer macm biasa arrr gie CC

apa2 pun aku harap dia akan terus success dalam hidup dia dan akan menjadi kawan yg baik..huhu...salam adios amigos...

No comments:

Post a Comment