salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Tuesday, June 11, 2013

terlepas lagi....

salam dihulur pembuka bicara..biler bergelar pks muda luar baris...ada jer halangan aku untuk bersama semula dengan 'mereka'...setelah agak sekian lama aku tidak menyentuh sedikit sebanyak perihal tentang diri mereka, diri aku mmbrontak untuk terus menulis pasal mereka....

tapi alhamdulilah berkat hasil usaha diorg yg suka men'capap' dpn kamera...akhirnya aku dpt melihat kemesraan dan kesungguhan yg 'mereka' tunjukkan dalam menjadi seorg senior mahupun pegawai yang baik...well terlampau pnjg pulak pendahuluannya ek....

untuk entri kali nie aku nak cerita pasal dinner junior2 aku....memories to treasure dia punya tema..hihi....sebb tue larr aku nak menggali semu memori2 aku agar aku dapt menulis bayk tentg 'mereka'...aku dpt tau pasal dinner bdak2 muda nie drpd junior aku yg atas diorg arrr...pks inter and plus dari 'mereka'...well ramai yg suruh aku dtg dinner nie...dlm masa yg sama raptkan balik hubungan yg dah bercantum kembali disamping membina ukhwah antara aku dan junior2 aku...

bayk jugak arrr yg mereka post tentang dinner nie...aku xnak komen byk2 tapi aku nak komen pasal gambar2 yg ada kat bawah nie...

nie shimie....tengok mcm dia pakai contact lense

nie madi....tangan di dada mata ke atas

wan...nmpak makin kurus....

kamil...mature than previous year...

amir...same goes to madi....but still the best

memories that always treasure for them...

together we shared the happiness...cried altogether and plus having fight still we are one sispa

arif pulak bontot makin kecik..tettt!!!!


itu arrr sedikit sebanyak cerita pasal diorg nie hihihi....nnt ada apa2 event akan dtg ada arrr gambar aku dalam nie...

No comments:

Post a Comment