salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Wednesday, June 12, 2013

jiwa meronta...

salam hari nie jiwea aku betul2 meronta...meronta meinta untuk berada bersama 'mereka' tetapi dek masa dan keadaan..segalanya aku pendamkan shaja..cewahhh ayat xley blahhh betul....

hmm betul korg aku rasa rindu pulak dekat 'mereka'...pernah aku amik AL 3 hari just semata-mata untuk berjumpa dengn diorg..well xder arrrr semua aku jumpa tapi ada arrr sebahagian dr 'mereka'...setelah 6 bulan x bersua muka...akhirnya aku bertemu semula tanggal 8 April 2013...x sgka 'mereka' telah byk berubah..ada yg makin kurus ada jugak yg makin berisis..byk jugak story mory yg aku dengr dari 'mereka'...

memula aku jumpa...aku jumpa Z. Z masa tue tgh demm suara pun serak...memula dia tengok aku memg terkejut jugak pastue dia mcm tak percaya aku dtg tengok dia...haha...seperti biasa biler aku masuk biler slah seorg dari 'mereka' mesti aku main laptop..x kisah arrr berapa lama pun....Z ada ckp yg AA dah kuar baris sebb ada masalah...ohh ye ker????padahal aku dah tau darrr...

then masuklah Arjuna....Arjuna macm biasa jer sebb sebelum nie memng aku dah ckp ngan dia nak dtg bilik...then Lexus masuk sambil buat havok..sebb aku tengok ramai dah masuk aku teringt buah tgn yg aku beli deklat PAS...Big Apple...sebb M meg suka makan Big Apple....hah mesti korg pelik kan siapa Z, Arjuna, Lexus dengan M...?????x per ada masa aku citer....

and then aku pun ajak diorg sekali makan and then AAA masuk...wahhh kerinduan ygtelah lama tersimpan akhirnya terlepas jua..siyesly aku cakap AL kali nie memg berbaloi untuk aku sebb aku dpt jumpa dengan 'mereka' yg aku sayg...eventhough aku x tunjuk arrrr...it's kind a selfish punya thing arrr kan sebb kita x ckp dengan org yg kita syg tue kita sayg kat dia....

tapi aku teringat kata salah seorg dari mereka, AJ

"Aku 'berperang' dgn situasi aku di sini.
Tapi, rupanya 'dia' mendiamkan situasi 'mereka' di sana.
Ya Allah, lindungilah dia dan mereka.
Sembuhkanlah setiap penyakitnya.
Sungguh aku sayang mereka walaupun aku tak pernah tunjuk perasaan itu secara terbuka.
Maafkan aku, kerana mementingkan diri aku di sini.
Aku akan pulang...insyaAllah."


apa yg AJ ckp memg betul meskipun dia x mention saper 'dia' dan saper 'mereka' tapi sedikit sebyk apa yg ditulis oleh AJ nie mcm apa yg aku fikir...mungkin dia refer pada org lain tapi aku refer pada 'mereka'...

2 comments:

  1. firdaus..aku rase terhibur sgt bce entry2 ko..hehehe..aku nk mnx maaf gak klu aku ad wat ko tesinggung..(a girl from batch 7)

    ReplyDelete
    Replies
    1. IFE tue I******N F**A E***A ker???? hahahaa....tq sebb singgah kat blog... xder aarrr ko x pernah wat silap ngan aku pun arrr....

      Delete