salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Saturday, June 8, 2013

lama sudah

salam...suspen x aku punya entri kalai nie...aku rasa macm nak link entri nie kat aku punya facebook atau twitter tapi x tau arrrr apa feedback org tie....mungkin ada yg suka atau ada yg x suka...hihi...ada aku kesah diorg suka ker tak????

well niat aku nie bukanlah sesajer...target aku biler pageviews blog aku nie cecah 5000 aku nak update masuk dalam fb setiap entri yg aku post...that means bolehlah tambah pageviews sikit2...well aku xnak arrr terlamapau byk pengikut or what we called as follower tapi apa yg aku nak ada org baca blog aku...well bukanlah aku boleh tarilk semua org malaysia baca blog aku nie tapi bolehlah untuk dibaca...kreek kreek kreek...

cerita pasal blog aku nie...masa memula tue malas giler nak update..rasa macm takder bnda nak diupdate tetapi setelah sekian lama...tetiba plak idea tue mncurah-curah...kalau nak diikutkan takder arrr byk sangt idea tue kalau misalnya bertaun aku buat blog just ada 100 lebih jer post...tapi boleh arrr sikit2 dari jadi sawang labah2...

haha....dar dekat dua bulan aku x menggerakkan tgn2 aku nie untuk menaip entri tapi senantiasa ada cerita panas yg aku nak sampaikan kat korg....(keyboard buat hal plak....)....cerita tentg paer?? apa apa ajer......cerita pasal batu pahat ker?????especially lepass puad zarkashi kalah.....cerita pasal kerja ker????? especially biler kena layan Bangla ngan Nepal tue...ataupun citer pasal kengkawan?????lama jugak tak jumpa diorang....

well about the next entri...biar aku yg pikir apa yg patut aku tulis...tapi korg just buat satu perkara jer ubtuk aku....korg stay tuned in my blog....hahaha..okey adios amigos babai...

No comments:

Post a Comment