salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Wednesday, June 12, 2013

pertemuan semula....

salam..untuk post kali nie aku bukan bercerita pasal 'mereka' tetapi seseorg yg aku jumpa setahun yg lalu...meh aku citer....

masa 10 taun lalu aku gie uma akak ku kat Kluang...masa tue aku rasa mcm bercmpur baur sikit arrr sebb dia pun dah lama x jumpa aku or pa semua kan...then biler sampai kluang...dapat jumpa uma dia tapi diaxder gie kerja....then dapat anak sedara aku jer arrrr.....

memula tue memg aku malau jugak arrr kan then ada sorg budak nie..dia panggil aku suh kuar dari kete....dia tanya nama aku saper....then aku bagitau arrr then dia ckp nama dia Kamal...pastue aku bual2 ngan dia mcm biasa jer arrrr....umur dia sebelas umur aku 12 kira selisih setaun jer arrr...

and then aku balik kg pastue dtg agie....jumpa dia jugak bual2 pastue terus x dtg sebb mak aku dah meninggal and then terus putus kat situ..x pernah terpikir langsung pasal si Kamal sampailah aku kerja dekat Wak Tunote Enterprise....masa tue aku ngan packing rempeyek and then aku nampak ada budak lelaki hensem tengah goreng....pastue aku tanya dengn ank sedra aku saper org yg gorg tue kan....

anak sedara aku ckp dia Kamal, anaka Mak Timah..memula aku x tau dia tue saper ...aku angguk jer arrr..then akak aku ckp Mak Timah tue pernah duduk satu lorong ngan dia masa kat rumah lama dia tue...then aku terpikir eah itu ker Kamal yg dah lama aku x jumpa tue kan???

then aku citer dengan org lama kat situ then org lama tue panggil budak ensem...memg sah dia arrr Kamal yg aku jumpa spuluh taun dulu...memg lain giler muka dia sekang..dulu masa aku kenal dia ...dia putih sekang nie dah gelap kitra itam manis arrrr....taun nie aku 22 taun dia 21 taun...memg dah besar betul.....dia punx kenal aku sebb masa dia kenal dulu aku kurus sikit sekang dah berisi sikit tapi x boroi arrr.,....

kadg2 tue kan dunia tue kecik sgt...lama x jumpa pun boleh jumpa semua Allah ygtentukan..kalau x sebb akak aku bwk aku kerja kat sini..Makk Timah x dtg kerja balik bawa anak2 dia mesti aku tak jumpa si Kamal tue..segalanya telah ditentukan oleh Allah yg Maha Esa..sekian jumpa lagi babai...

No comments:

Post a Comment