salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Monday, January 7, 2013

sedih pulak....

ada kawan aku nie...dia duk ngan aku kat uma akak aku...namanya Hairi...dia anak tiri akak aku..well at the first time aku kenal dia ....takut gak arrrr sebb dia nampak garag and fizikal dia lagi besar meskipun aku lagi tinggi dari dia...tettt!!!!....okey korg dah tau..aku nak cerita pasal Hairi....so saper sebenarnya Hairi tue....?????

Hairi atau aku panggil dia Erry....aku kenal dia sebb dia anak abg ipar aku....dia tinggal kat melaka dengan mak dia since parent dia tak tinggal bersama lagi....pastue dia selalu arrr jenguk bapak dia kat Kluang nie..masa memula tue setiap kali anak abg ipar aku dtg aku mesti masuk bilik sebb malulah katakan....sampai ada diorg ckp ngan mak tiri dia..(akak aku arr tue..)

"kenapa dengan dia tue makcik???sembunyi je dalam bilik..."kata salah seorg..nama org tue Abg Yan.Akak aku ckp dia memg macm tue....

pastue biler dia dah tinggal dengan akak aku sebb kerja kat sini.(Kerja angkat buah sawit..penat kot kerja tue...)...nak tak nak kena rapat gak arr dengan dia...eventhough kitorg takder hubungan apa2 pun but still kitorg masih boleh jadi kawan....

macm biasa kalau org nak kenal aku...diorg akan approach dulu...so dia approach arr aku dulu...memula tue bebiasa jerrr just tanya ayah dia kat mana...liter kat maner(dia nie smoker arrr...) and benda 2 yg biasa rg nak start perbualan....

pastue start arrr dia berbual dengan aku pasal kerja..kata dia angkat buah sawit penat..buah tu besar dekat 30 kilo gak arrrr...kalau ada buah besar agie sampai 50 kilo...kena angkat 2 org..pastue dia angkat baja....satu pek baja 50 kilo...uissyhhh aklau aku dah lepak...ko bygkan dia angkat beban sama berat dengan aku....kuat seyhhh....

then dia ajak aku naik motor dia belanja aku makan...dia kata susah sgt nak kuar uma..last2 paksa jugak aku kuar....biasa kalau dia ajak aku kuar dia yg belaja makan....aku cakp dia memg tak lokek...jadi masa tue arrr kitorg jadi rapat....pergi makan sama2...(selalu dia ajak aku..)..main CC sama2...(biasa dia yg belanja...sekali online 3 jam terus....) and byk agie arrr kitorg buat sama2...hahaha...well perkenalan aku dengan Erry nie takder arrr lama baru sebulan tapi rapat macm lama giler kitorg kawan kan...korg dapt rasa rak apa aku rasa nie???

pastue dia ckp dia kena balik Melaka sebb mak dia suruh balik sana...kerja kat sana..which means kerja dia kat sini tinggalkan and dia tak tinggal kat sini agie arrr....so lepas nie kalau aku nak amkan kerrr, gie CC ker mesti tunggu gaji pastue menapak arr gi makan sebb takder org nak bawak aku agie gie jalan2...

persahabatan ini takkan mungkin arrr putus mcm tue jerrr seb takkan ungkin dia tak balik ke Kluang nie agie kan....tapi it's quite sedih arrr sebb apa2 pun yg aku jumpa bnda tue mesti takkan kekal lama...tapi kadg2 perpisahan tue penting sebb masa tue kita boleh rasa raptnyer org tue dengan kita....masa aku tulis post nie dia kat sebelah aku jerrr...tapi dia tak tau aku tulis pasal apa...sebb dia tegh sebuk main game....korg jgn bagitau dia aku sedih dia pergi....

even aku kat tmpat dia pun aku pentingkan mak aku...adik beradik ramai..mak sorg so nak taknak kena bantu gak arrrr...so kawan aku tue dia pergi bukan atas alasan yg x munasabah..dia ada tanggungjawab yg lebih besar..kadg2 aku bangga denagn dia sebb dia satu umur dengan aku tapi dah pandai berdikari...aku pulak..takder duit minta mak bapak aku...kdg2 biler kita kenal dengan org biasa lagi byk boleh kita belajar drpd org pandai tapi nak tunjuk lagak..cehhh...gonna miss him...hihi...

Erry esok ko balik selamat sampai and ada masa dtg arrr Kluang..boleh kita borak2..isk3x sedih pulak....

No comments:

Post a Comment