salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Monday, January 7, 2013

bicara untuk mereka...

assalamualaikum buat sahabat2ku di sana, aku di sini baik2 sahaja..moga kalian begitu juga hendaknyer...terdetik rasa hati ini untuk menutuekan bicara dan menggerak tangan bagi menulis bicara yg selama ini aku pendam dan ingin juga aku beruathu kepada kalian....

sahabatku,
kini aku telah pun menemukan kerjayaku di PurnaBina Sdn Bhd...meskipun aku bukanlah lulusan uniersiti seperti kalian dek kerana aku tak sambung belajar tetapi Allah telah menunjukkan rezekiku di tempat lain.Aku harapkan korg berjaya menemukan kerjaya yg diidamkan korg disamping menghabiskan pengajian yg sememangnya menjadi impian setiap yg bergelar mahasiswa..

sahabatku, 
perkenalan yg terjalin pada tanggal 26 July 2010 telah memutikkan bunga2 memori yg sememangnya akan aku simpan samapi biler...berkelana di tempat org tanpa ibu bapa di sisi...hanya insan yg bergelar sahabat menjadi peneman dikala susah dan senang.Siapa sangka perkenalan kita di saat itu telah menjadikan kalian seseorg yang pernah mewarnai dan akan senantiasa menjadi antara yg terpentin dalam hidup aku.

tanggal 18 Mei 2011 telah membuktikan bahawa aku memang sayagkan kalian..aku tidak mengucapkannya kerana ego yg menggunung menjadi tembok besar antara aku dan kalian.tiada satu pemecag yg boleh meruntuhkan tembok besar tersebut tetapi rasa kasih dan sayag keada kalian meskipun tidak setinggi lasih sayagku kepada keluarga, Allah dan Rasulullah namun ia sudah cukup untuk aku menitiskan air mataku saat korg bersama-sama denganku pada malam itu.

pada detik 2.00 pagi di S&T telah menjadi titik tolak rasa sayg aku pada kalian.pada mulanya aku keseorangan dek sikapku yg tidak mahu bertegur sapa dengan kalian namun pada malam itu aku sedar yg korg memag anggap aku seperti sahabat yg baik...aku sungguh berbangga mempunyai teman seperti korg kerana sememangnya korg arrr teman yg terbaik untuk aku....

jarak telah memisahkan kita namun memori yg tecipta antara aku dan kalian tetap berada di ingartan...warkahku tidak berakhir di sini kerana akan sambungannya nntie....

No comments:

Post a Comment