salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Monday, January 7, 2013

ajl 27

anugerah juara lagu yg ke 27 telah melanuhkan tirainya arinie...membariskan 12 penyanyi yg best2 giler suaranya..(sebahagian jer arrrrr...) persembahan yg dipamerkan memg umpphhhhh...tmbah2 lagi cinematographinya mcm standard anugerah Oscar arrrr....

well itu yg bestnyer...ada agie yg best...lagu Patah Seribu nyanyian Shila Amzah pada ramalan aku akan menjadi juara lagu tapi ada lagu yg lagi best bersaing mcm Ombak Rindu...Pelangi Senja and last but not list Andai ku bercinta.....

basically aku tak dpt arrr nak update berapa byk info yg ada saebb aku tengh menaip kat CC skang nie...tapi aku nak komen beberapa perkara yg best and yg tak best tentang AJL 27 nie....

perkara yg best....
1.ada byk penyanyi muda....(which is bagus aarrrr mcm Shila Amzah, Stacey, Hazama....)
2.cinematographi lagi best....
3.ada byk gimik persembahan...(boleh ada Aaron Aziz dalam persembahan Adira dengan Hafiz....pastue dia angkat Adira kat akhir persembahan ...)
4.masa kumpulan Bedroom Sunctuary pun best..tetiba ter'stop' plak kan....haha....
5.masa lagu Simetri Hazama dengn Amy Search mcm bergaduh plak.....tapi tak pun....
6.lawak yg digunakan oleh Faizal Ismail memg best...."Shila Amzah telah berjaya mengharumkan nama negara di China, jaclyn Victor juga telah berjaya menharumkan nama negara dengn lagu Gemilang dan Ning Baizura telah berjaya mengandung... "hahahahaha... sumpah lawak giler....

perkara yg tak best...
1.aku x dapt tengok full sebb kena pergi kedai...(sory tak termaduk pun...)
2.tak ada Ally Iskandar....(tak berapa gempak sangt..)
3.........

but apa sekali pun AJL 27 memg best sgt...(tgn di dada mata ke atas)....

wish Shila Amzah atau Stacey jadi juara.....

sekali tengok2 Yuna yg menang dengan lagu Terukir di Bintang...nasib baik Aizat yg nyanyi...kalau tak mau aku komen bukan2...haha...

btw congrats dekat Yuna and Aizat sebb berjaya menjadi juara....

No comments:

Post a Comment