salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Friday, January 11, 2013

Bayu Cinta Luna

sinetron yg menjengah penonton di slot Mutiara Hati nie memg menyentuh hati...disiarkan setiap Isnin hingga Jumaat jam 5.30 petang di TV9...well aku boleh cakap untuk cerita sinetron ini paling best selain Bawang Putih Bawang Merah..mengisahakan konflik kekeluargaan dan perebutan harta dan cinta..

membariskan pelakon2 terkenal Indonesia seperti Bunga Cinta Lestrai, Chicco Jeriko dan Fendy Chow pasti membibitkan rasa ingin menonton pada episod berikutnyer....cerita mengisahkan Bayu(Chicco) dan Luna(Bunga) yg bercinta sejak perkenalan mereka dahulu. namun stelah diperkenalkan kepada Bimo(Fendy)..percintaan mereka mengalami pergolakan sehinggalah Bimo meninggal dunia akibat kemalangan.

setelah kematian Bimo, Bayu serring untuk menghiburkan hati Luna yg baru kehilangan suami sehinggalah rasa cinta antara mereka berputik kembali...saat cinta mereka berada di puncak muncul pula Zia yg datg entah dari mana..sekali lagi percintaan mereka mengalami pergolakan....

siyesly arr korg..aku tengok cerita nie...setiap kali Zia dengan Luna bergaduh..mesti aku cakap..."eeii sial aarr Zia nie...Bayu tue Luna punya arrrr...)..kalau dulu aku selalu tengok Luna asyik nangis jer skang nie...tengok dia lawan setiap org dalam rumah yg dia tinggal sekang...rasa geram pun ada...

isyhhh kalau aku citer banyak2 pun korg takkan faham sebb citer nie memng best....kalau nak tau korg kena tengok sendiri...hihi....

Tajuk:Bayu Cinta Luna.
Waktu:Isnin sampai Jumaat.
Masa:5.35 petang samapi 6.35 petang.
Pelakon:(korg dah tau kan...)

No comments:

Post a Comment