salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Friday, January 4, 2013

teringat pulak

hari nie seperti biasa..aku bangun awal nak gie kerja...mandi bagai sarpan sekalo pastue baru aku pergi...tapi arinie ada satu bnda celaka berlaku......ahh aku boleh sarapan lama giler kat kedai sampai aku lambat punch card.....eiii daus daus ko nie takder disiplin arrr...bukan apa...sebb aku biasa makn lambat.....

tengok jam rupanya pukul 8.32 pagi...uisyyhhh lewat setengah jam nie.....pastue aku pikir macm mana nak masuk dalam...salam masa aku ank pikir tue duduk arrr jap kat tepi longkang...then ada org sama level dengan aku..manager marleting tangkap aku....aduisyyhhh satu hal aku nak jawab agie,,,,,

aku cakp arr aku sgkut sebb masuk lambat....pastue dia kata masuk jer arrrr...pastue dia tarik2 tgn aku....aku rentap arrr balik...aku tau arr aku nak masuk biler ko sibuk apasal...nnt yg kena marah tue aku arrr....tapi aku takder arrr ckp macm tue...just ngomel dalam hati....pastue aku ckp nnt aku masuk sendiri....

aku teringat pulak...kita kalau dah bekerjaya nie kita tak boleh buat hal sendiri..kata kita kata kita jer betul..kena dengar jugak cakap org...tapi aku pilih lebih baik aku tak dtg lagsing daripada aku dtg lmbat....seb ini bukannya mesyuarat ker apa ker kan yg perlukan kita punctual...ono waktu kerja..alah apa susah....kalau tak dtg potong arrr gaki..tettt!!!!!

hihi....okey bye2...

No comments:

Post a Comment