salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Sunday, January 6, 2013

post yg ke seratus....

tatkala mata bertentag mata......
hati bertaut kembali........
luka lama yg kian sembuh.....
berdarah kembli.....

tatkala hati sudah suka.......
tiada apa yg mmpu mghalng......
semuanya diredah meskipun neraka jahanam......

tatkala tubuh bertrung nyawa......
baru ingat dosa2 lama......
memohon kemaafan yg kian menggunung.....
umpama bicara yg tiada nokhtahnya......

tatkala jiwa sudah meronta.......
aku terpana seketika......
mengapa semua berlaku...
tanpa diduga....
tanpa pengetahuan aku sebgai manusia.......

siapalah aku untuk menidakkan yg batil.....
kerana ku juga berkhidmat untuk-Nya......

tatkala kasih di sanubari.....
meledakkan hati yg sepi......
umpama gunug berpai yg tiba2 mmuntahkan baranya...........

tatkala aku sudah diutuskan yg Maha Esa.......
untuk menjadi slah satu hmbanya....
aku harus berusaha agar menjadi yg terbaik.....
kerana tnpa usha dan doa.......
aku hanyalah sekadar menunggu dan melihat......
kerana prinsip aku.....
kalau nak dpatkan sesuatu mesti korbnkan sesuatu.......... 

OMG aku dah seratus post darrr...arrrrrghhh satu kejayaan arrr sei.....

No comments:

Post a Comment