salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Sunday, January 6, 2013

melagha kejap.....

kalau dulu masa nk gi jemputan kawin,selalu gak diorang wat rewang,pastu orang rewang tu dia kasi bontrot...Ye arr dar penat kan..mesti arr ada benda yag nak di bagi..Dengar aje ada jemputan apa agi takkan nak jalan tegak jer..mesti lepak jap kat uma org kawin tue...Aku ajak kawan aku yang gonjol ni sekali..namanya Paan.ada dia kata lebih bek makan roti prata dari nasi minyak...Eleh tau arr nak jugak nasi minyak tue...aku pekakkan telinga bawak dia jugak gi uma orang kawin tue...Melantak punya melantak tertinggal pulak bas...lepas ni nak gi nengok wayag...takut wayg dar start so apa agi kitorg menapak gi bandar...Fuhhhh jenuh jalan tue tapi kawan aku tak amik port arrr sebb masing2 salah an.Dari muka yg macm kapas terus jadi ireng mcm arang....

Dalam kitorang menapak tue,kitorg usha2 arrr kat bandar BP nie kot ada warung yang boleh kitorg ilangkan haus nie.Tiba2 arrr mesti korg tak caya nmpk pulak member kitorg nie ngan awek dia berendut kat Bus Stand.Kitorang usha agi...kawan aku nie dia tong2 makwe dia epok2..jajan..kalu nak tong2 makwe pun tong2 arrr nasi ambeng ker.Ini kalau aku jadi makwe mmang aku titik2 tangan dia.

Bengang ngan pernagi si gonjol kawan aku nie,kitorg jalan terus tegak.Dengan badan berlengas dgan peluh,kitorg lepak arrr jap.Lepaknya tak boleh tahan...gi singgah jap kat warung Pak Tib..Warung ni sedapnya lontong jer...Aku pesan kopi sebb ada caffein ada tenaga nak jaln agi....ingatkan sedap rasa kopi macm cempelang,dah lah tawo tak sedap pulak...haus punya pasal gasak arrr..telan jugak kopi tue...Pastu melantak pulak lontong dia tue.Kuahnya tue aku amik beladung-ladung baru kena ngan nasi impit yang dia buat tue.Sebab kebulur sangat,kawan aku nie terbukun nasi impit kat tekaknya,air semangka yang dia order tue habis sekejap jer..

Dah membosekan perut teruskan perjalanan ke Summit..Satu citer kat BP nie dekat mana2 mesti ada kucing.Paling byk kat gerai...patg nampak org melantak ada jer nak meleset-leset kat kaki org...Menapak punya menapak sampai gak kat Summit...pakkal jer summit ada ekon sejuk jer badn kitorag nie...takut tak sempat tengok wayang deras kitorang lari ke kaunter tiket nasib bek sempat.....title citer tue..Fast and Furious 2..

No comments:

Post a Comment