salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Friday, January 11, 2013

aliya.

yup sekali lagi sinetron yg sagt best...pastue yg berlakonnyer plak cantik2 ngan ensem2...uisyhhh aku jatuh hati dengan semua sekali...haha...tapi byk sgt konflik and penceritaan arrr kat sini sampai aku hampir2 tak paham....

stll sama plotnyer dengan ceita Indon yg lain..mengisahkan tentang analk angkat dan sebagainyer....dekat sini dia punya watak utama adalah Aliya, Gilang/Galang, Marina dengan Faris.actually dia punyer cerita memula ialah si Gilang lakonan irwansyah dia nak bertunang dengan Aliya lakonan Dea Anisa.....tapi dalam perjalanan nak jumpa mak bapak Gilang mereka terlibat dalam kemalangan...Gilang pun mati....

pastue masa majlis tahlil Aliya nak jumpa mak bapak Gilang, seboleh-boleh mak bapak Gilang salahkan Aliya....dekat situ Aliya bertemu dengan Faris lakonan Billy Davidson dan Marina lakonan Afifa Syahira, tunangnyer Gilang....pastue dia memg kena torture arrr dengan mak bapak dia arrr...

pastue muncullah Faris sebagai penyelamat tapi dia xnak dengan Faris sebb dia masih saygkan Gilang...lepas tue Marina pulak masuk jarum....ada jer bnda yg dia nak cakp kat si Aliya nie...pastue berlaku arrr byk konflik....bayk agie pelakon2nyer....malas aku nak cerita....

dari segi kecantikan antara Marina dan Aliya...aku sebagai lelaki aku prefer Marina arr compared Aliya eventhough Aliya watak utama...dari segi keenseman aku memilih Faris berbanding Gilang...tapi aku memg admit arrr Faris lagi ensem....pastue muka dia yg innocent ngan dia selalu nangis...isyhh dia pandai bawak watak arrr ...

tetiba plak aku rasa giler hihi....tak tau kenapa...malas nak cakp...aku nak balik...argghhh

No comments:

Post a Comment