salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Thursday, January 3, 2013

jom balik sekolah...

salam korg..sekolah dah balik....school is coming back...biler tengok anak2 sedara aku siap2 nak gie sekolah...aku jeles arrrr...rasa rindu plak nak balik sekolah....tapi apakan daya..zaman persekolahan telah aku tinggalkan hampir 5 taun yg lalu tetapi memori tetap tersimpan di ingatan....

there's alot of things happen in my school edge...fight, cry and all the same things that happrns everywhere biler kita berada kat situ dalam sesuatu tempoh yg lama....macm kenangan aku dan mereka....haha...

teringat dulu masa aku sekolah...aku pernah mengalami zaman kecemerlangan dan tak ketinggalan juga zaman aku paling jahanam...tapi kita kena bangkit untuk mendapatkan yg terbaik....

tapi biasa jerr bila taun baru...kita jumpa kawan2 yg sama...cikgu yg sama..sekolah yag sama..makannan yg sama...kena marah sebb buat salah yg sama and mungkin dapat awek yg sama....cewahhhh!!!!

tapi ada beberapa perbezaan yg aku dapt nampak...
1.umur bertambah...(opkos arrr kalu tak takkan umur aku 21 taun sekang nie....)
2.pelajaran makin susah...(itu semestinya sebb kalu belajar bnda yg sama bosan gak....)
3.beg dan baju baru...(tengok bajet arrr....)
4.perasaan...(semakin lama semakin akan meninggalkan sekolah..)
5.matlamat yg berbeza dari taun ke taun...(citer gebang arrr....usaha tak jugak...)
6.semakin menjadi pandai...(ini pun terlampau subjektif...)
7.rasa syg betambah..(dekat saper..balik aku sula ko nnt...)
8.issyhhh korg listkan sendiri arrr byk2 bnda tue...aku malas nak tulis...

biar arrr diorg memulakan persekolahan aku meneruskan alam pekerjaan...selamat bersekolah yer adik-adikku tersayang....

No comments:

Post a Comment