salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Monday, January 7, 2013

6 minit....

okey enam minit tinggal sebelum kredit aku abis...hmmm nak post pasal apa ek????hahh aku tau...aku nak ceritakan apa boleh berlaku dalam tempoh enam minit nie.....

1.aku dengar lagu anak kampung naynyian Jimmy Palikat dan One Nation Emcees...
2.aku tengah struggle tuk cari idea bagi menulis....
3.teringatkan si dia di sana....
4.sedih sebb baru anta Erry balik Melaka...
5.akak aku balik lambat sebb kena packing rempeyek byk giler....
6.aku jadi suri rumah hari nie....
7.aku buat susu, memasak and last but not least kemas rumah....
8.arinie aku cuti sebb nak pitam...

tinggal lagi dua minit....
1.baik post terus tuk jadi post yg ke 105.

No comments:

Post a Comment