salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Thursday, January 10, 2013

malas aku nak amik tau....

okey arinie agak tension cket... x tau arrr kenapa???tp siyesly aku cakp pakkal aku hormatkan akak aku and saygkan akak aku jer...aku masih tinggal kat uma tue....dengan anak2 dia macm sial...kalau pandai takper jugak...masing2 bodoh macm lembu jer....(anak sedara aku arrr tue...)..mampus arrr aku makan tidur makan tidur kat uma tue pun bukan aku tak buat kerja...nak harapkan ko...kalau bukan kerja bagus takper jugak....nie yg penting buat..bagus x bagus lain cerita...perangai sama macm bapak ko jugak....

nak suh kuar duit berkira macm byk sangat plak mintanyer.....tau nak beli pil kurus nak kuruskan badan...kalau dah dasar pemalas makanlah ape pun..macm kerbau jugak arrrr badan tue...kalau cantik takper jugak...dengan perut penuh babat macm org mengandung..ingat cantik agaknyer pakai baju ketat...

and lastly kalau mak kau kasi duit kat aku pun kos ibuk kenapa????ada aku menyusahkan dia macm ko menyusahkan dia....selama nie pun dia yg bagi makan ko....belum kasi mak bapak duit daj nak tunjuk lagak tau...ingt bagus sangat...at least kalau bagi aku duit,...aku boleh kemas rumah..biler balik takder arrr mak ko bising....ini belanja punya banyak beratus habis, belajar bodoh jugak, minta duit nombor satu, buat kerja rumah malas..sama macm perangai bapak ko...buat anak reti....pastue tinggalkan...

nasib akak ko yg sulung tue baik...walaupun dia tue tak berapa 'pandai' mcm ko...at least dia hormat jugak org tua...ko tue...SPM pun belum lagie..dah nak macm sial....dahlah aku malas nak amik tau pasal korg agie...bukannya adik beradik aku pun....lepas nie aku just amik arahan dari akak dengan abang ipar aku jerr...ko nak buat aper..ko nak mengandung ker apa ker????terpulang.....aku dah malas nak amik tau...

aku kalau daj malas nak amik tau...samapi biler2 pun aku tetap macm tue.....

No comments:

Post a Comment