salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Friday, January 4, 2013

sikit lagi....

hah sikit lagi nak dapt bnda tue....dan masih dalam progress ke arah tue...apa dia nnt aku akan sediakan post khas tuk "bnda" tue....

sikit lagi aku nak dapt gaji.....
susah btul nak cari duit nikan...kena merah mata, kena baling fail...and maybe kena marah dengn bos...tapi takper arrrr kita masih belajar...apa2 pun kita anggap teguran tue sebagai belajar......sikit lagi aku nak dapt gaji.....

sikit lagi nak cuti..
wahhh biler ckp pasal cuti nie....uisssyhhh jgn memain arrr...boleh jadi histeria ea....ahhh esok cuti...lmbat lagi ker nak cuti..itu arr biasa yg org ckp...tp pada aku aku nak kehe setiap hari....tapi tengok jugak arrrr kalau x penat..karg nnt sehari jer....

sikit lagi berhenti.....
org kalau tak biasa kerja susah sikit...ada jer nak complainnyer...org dah kasi kerha tue tak reti langsung nak bersyukur...apa arrr manusia nie kan......karg kalau nak marah dah besar...biar lah nak......

sikit lagi nak grad...
eahhhh aku tulis apa nie...eahhh silap2...no elaboration for this point

No comments:

Post a Comment