salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Thursday, January 10, 2013

bayk agie nak tunjuk

untuk org2 bujang di luar sana..aku akan share eberapa cara nak masak makanan yg simple dan boleh dimasak dirumah....well takkan arrr kalau kerja kat tempat org tau nak makan luar jer....itu okey agie kalau tengah gaji..biler dah akhir bulan makan meggi jer....at least tau arr jugak masak sikit2 kan...

kalau ikutkan baynyak agie aku nak tunjuk...tapi masa tak sempat pulak sbb byk giler cakp ngan ko....apa yg aku post nie semuanya masakan kegemaran aku...so kalau takder menu yg korg cari...x termasuk arr dalam senarai aku..hihi....

list2 masakan favourite aku:
1.kari daging.
2.sardin.
3.telur masak cincuan(sebenarnya She Chuan)
4.laksa Johor.
5.mee bandung...

byk agie masakan favourite aku tapi byk belum belajar agie...hihihi...korg mesti ada masakn favourite kan...apa masakan favourite korg.....?????tapi ada persoalan yg aku nak ajukan....kalau betul korg suka makanan tue....boleh jadi x kalau korg bosan dengan makanan tue kalau tengok tiap2 hari...hihi...eeiii aku silap cakap ker...???

korg pikir arrr sendiri....

No comments:

Post a Comment