salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Monday, January 14, 2013

kek coklat...

hmm sedap betul kek coklat kan...memg sedap especially biler ada coklat cair atas dia tue....uhhh memg syok...aku teringin nak makan kek coklat tapi tak tau nak wat macm maner???so basically kalau aku nak makan aku beli jerrr....actually aku tak suka sangt nak cerita pasal kek coklat nie tapi lagi kita pendam lagi kita nak cerita so kita cerita jer arrrr....

sejarah kek coklat di UiTM..
well nak cari kek coklat segar yg penuh dengan krim dan rasanyer yg gebu memg susah..kalau ada pun kek kering...kalau nak makan kena kunyah takleh telan terus itu yg x sedap tuehhh....so kalau tempat paling sedap pun dekat Secret Resepies..(tul tak aku ejer???)tapi mahal giler....satu potong dekat lima ringgit...tapi sebb nak makan punya pasal kan...sanggup beli sehari sepotong...huhu...abis bayk jugak arrr....karg kalau beli sebiji terus tak makan pulak nntie..pastue kalau tinggal bersemut..itu arrrsejarah kek coklatdi UiTM.

Geng Kek Coklat.
isyhh ini bukan gengster atau apa2 tetapi adalah sebahagian daripada sekumpulan orangyg bercerita pasal kek coklat....okey aku direct arr cakp ea...dia terdiri daripada batch aku jugak..Pks Muda batch 7...siapa dia..sesaper nak tanya..tanya arrrr....

Geng2 kek Coklat.
1.N**********...
2.J*****
3.A******
4.N** *****
5.aku sendiri...(hihi...)

tetapi jagn ditanya kenapa kek coklat menjadi isu sensitif antara aku dan mereka kerana biasrlah menjadi rahsia kami berlima....haha...

No comments:

Post a Comment