salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Tuesday, August 21, 2012

hack mengehack

korg pernh kena hack???or ada org guna profile korg dalm twotter or fb tuk mengenakn korg???pernah kan....ak pun pernah kena hack n aku pun pernah mjadi hacker..tp bukan fb or twitter arrr tp software...best ker hack mengehack nie....kadg2 biler ak tgok cter kt fbtue..rs mcm takut pn ada tp dalam masa yg sama jd kagum plak ngan hacker2 nier sbb bab tenologi diorg 1000 step ahead from us...

opkos arrr bler kna hack tue rasa mcm nk tmbuk2 jer org yg ack tue kan....lbih2 lagi kat fb....katanya saya x mandi..esok pn x mandi...lusa pn xnak mandi...xnak mandi arrr tuk selmanya....bler baca nak t'gelak pun ada kalu aku plaksi Alex yg selalu hack...dia kata "aku comel x?"tp bler dalam Sispa nie byk sgt org kena hack antranya Tn Zam, Pn dilla,and Tn.Fuazi...biasa yg jadi hacker tn. Lan tp skang tn lan dah ada fb...so dia dah x hack fb2 org nie...

aku pn nak jadi hacker fb org nie tp akibtnya terlampau besar...aku pernah hack hp junior aku...bpk arrr takut jugak aku biler dia ngan NN serius and x men2 dah....rasa bersalh jugak kat junior aku nie...karg x pasal2 hancur satu lgi hubngan yg baru terjalin...tp lepas dia ayt NN dia tue...terus cair..pada aku bguslah tp x jadi apa2...itue arr last aku hack org....pasnie aku hack software jer arrr...

ak pernh hack sistem UiTM..youtube xley bukk kalau pada waktu pjabat guna wireless UiTM..tp nnt nak gi CC kena guna wit plak....nk jln kaki lg satu hal..agk memnatkan arrr kalau gi CC semata-mata nk dengar youtube....pastue aku cr cara mcm mana nak hack...aku cr kat google cmpur ngan apa aku blajar..aku wat programming...aku ikut sbiji2 apa dia ckp kat google tue...pastue aku compile n then aku run...dalm masa 5 mint dia kuar butir2..aku bukak new tab ada youtube....wahh apa lagi ber enjoy arr aku ngan youtube...since aku xder laptop so laptop Shimie yg jadi mangsa..cowi Mie....so apa lgi jom lah hack mengehack...adios amigos....

cantikkan wallpaper nie....
nie biodata hacker2....
habislah korg kena hack ngan aku....

No comments:

Post a Comment