salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Tuesday, August 14, 2012

skandal yg x abis2....

cinta monyet??apa dehal...banayk berlaku kat zamn sekolah dulu...alah sajer nak rasa macm mana keadaannya masuk alm percntaan nie...ak??ak x pernah ada skndal shinggalah kini...kalu ada pun just gurauan semata-mata dn xder kna mngena dgan yg hidup or yg telah meninggal dunia...actually skandal nie bagus...that means korg ada something valuable sampai ad yg wat skandal tp dlm masa dia x bagus gak sebb org akan pikir kita nie playboy or playgirl...isyyhhh aku pernah dianggap playoy sebb aku rpt ngan semua kawn2 aku yg pompuan...padahal kawan2 aku tue sume ada pakwe..biasalah duniakan..mana ada yg puas hati...ada jer hasad dengki...


itu stu hal...kalu ak rapat ngan kawn2 aku yg lelki diorg kata aku gay...motif sangt(tgn di dada mata ke atas...)...eiii ak pun xnak ada skandal nie sebb aku pun dah ada org....hmmm baru ajer declare dalm setaun yg lalu...sebnarnya knal dah lama darrr...tp yg jd rapt biler form 4..ak x tau apa relationship aku ngan dia..tp apa yg aku tengok macm adalh suka sama suka tu...x cakp masing2 tau sndiri..then declare pun wat macm biasa...sebb tue kalu korg tengok kat fb..ak x pernah mesej dia or panggil dia I, U, I ,U sebb takkan nak satu dunia tau aku dah ada awek kan....diam2 sudah...


ak still stia dengan dia and ak pcaya pada dia gak....then biler aku jadi senior nie....ak cuba rapt ngan junior ak sbb ak nak diorg rasa yg diorg pun sebahagian dr family nie...sebahagian dari keluarga "aku dan mereka"...then then ak pun t'dengar arr ada skandal yg t'cetus dicreatekan oleh junior2 aku..aku pun x tau betul ke skandal tue??? aku xnak salah fahm tp aku nk dptkan penjelasn..aku ngan dia makan sama2 byk kali darrr...Pizza..DC...pastue ada satu masa tue..makn satu pinggan dengn dia....wahhhh so sweet..tp aku x anggp apa2 arr...sebb aku anggp bnda nie just hubungan antara abg dengan adik...sebb dia pun lbih muda daripada aku...pastue ada plak dengan junior2 aku yg lain...Boron ngan Shuk...itu hanyalah gurauan semata-mata dan x ada kena mengena dengan yg hidup atau meninggal dunia....

cinta memg penting dan diperlukan sgt....
tapi cinta kepada Allah lagi utama dan banyak ganjarannya
so banyk sgt skandal yg berlaku...antara "aku dan mereka" pun ada tapi enthlah....gurauan jer kottt....sebb startingnya Madi ngan Amir....haha...x abis2 skandal kan...hot sangat ker aku nie....eeuuuwwww motif lah sangt kan....hahaha

No comments:

Post a Comment