salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Friday, August 31, 2012

maxis or celcom??

"ko pakai maxis ker pakai celcom???"

ayat kat atas nie yg sellu org tanya....so skang nie pertandingan antara Celcom dan Maxis...takder pun org cakap.."ko pakai Digi ke U-Mobile?"...hahaha....

so apa yg bestnya kedua2 nie???aku pernah guna dua2..selalu sgt 2kar nombor kan...pastue bila nak tepon dah ajdi satu hal nak kena cari saper ada no...so sorry arrr ea kepada sesaper yg t'paksa b'susah2 hanya mene'call' aku....

balik citer pasal celcom dan maxis....bila aku guna celcom especially UOX..
1.kredit tmt tmpoh sehingga usia kita 25 taun...
2.kadg2 kalau ada rezeki...dpt 30 ringgit kredit percuma...
3.dapt arrr ikaln2 percuma dari Celcom....
4.kalau sms ke nombor celcom 1 sen..kalau nombor len..x silap aku 5 sen kot ker 10 sen ..x tau arrr...
5.byk kawan2 guna celcom..

bila aku guna maxis...
1.popular pada masa dulu especially Hotlink 017 ada..7 juta pengguna...
2.dpt reward kalau topup dalm masa yg ditetapkan...
3..sama macm celcom dapt iklan percuma...
4..byk lecturer guna celcom...

bila nalisis kedua2 nie so masa satu lebih bernilai....maxis or celcom...???korg pilih arrr sendiri...

No comments:

Post a Comment