salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Saturday, August 18, 2012

selamat hari raya....

assalamualaikum kawan2ku semua serta semua pembaca....hari nie memg sgt dinntikan oleh semua umt Islam...setlah sebulan menunaikan ibadah puasa..(29 hari kira sebulan ea???!!!)..akhirnya ia tlah smpai ke pghujung...almaklumlah dgn mood2 raya skang nie...blog aku pun background music ditukr kpada lagu raya....haahh...biler tiba raya nnt mmg arrr best tambh2 plak aku...ank2 sedara semua balik dari anak akak aku yg first sampailah yg ke-2...memng meriah arrr rumah ayah aku tue...


itue arrr sebhgian persiapan or org kata apa tradisi biler nak raya..org tersayag pulang ke kg halaman....so sweet memory mcm nie...tp aku sedih gak arrr sebb pejm celik pejam celik ini adlah taun ke-8 aku x beraya tanpa insan berglar ibu...walaupun ada ibu tiri tp mana sama ngan ibu kandung tp aku b'syukur sbb keluarga aku sygkan aku..diorg x tingglkan aku....


masa puasa tue byk yg aku pikir..byk betul dosa aku wat...rasa mcm tak tertanggung pun ada...tp aku sntiasa mengingati sesuatu perkara..skiranya seorg hamba Allah itu bertaubat dengan niat tidak mahu mengulangi kesalhan yg sama..insya-Allah akan diampunkan dosanya oleh Allah SWT....


aku terbc post kawan aku dlm blog dia..Allah Maha Mengetahui...btul..Allah Maha Mengetahui..walaupun aku x b'cakp or b'kongsi masalah tp Allah selalu m'dengar rintihan aku....terutamanya bila bulan puasa di mana amalan baik diberikan pahala berlipat kali ganda...di samping kita berbuat kebajikan ini mungkin masanya tuk kita muhasabah diri....


aku xnak cerita panjang..sempna hari raya yg bakal menjelma nie..aku nak minta maaf kat semua org.....maaf sebb tak dpt jadi anak yg baik sebb dah kecewakan mak ngan ayah aku, maaf sebb  x dapt jd junior yg baik yg sering x mendengar arahan, maaf sebb x dpt jadi senior yg baik sebb x tunjuk ajr bnda yg sepatutnya, maaf sebb x dpt jadi kawn yg baik yg sering mengguris hati dan perasaan mereka yg b'gelar shabat...minta maaf sebb x dpt jadi adik yg baik and minta maaf sebb x mampu untuk menjadi hamba-Mu yg bertaqwa ya Allah...


Harapnya Ramadhan akan datg lebih baik dari Ramadhan kali nie n aku pun sempt tuk menikmati bulan puasa...

korg kalau aku buat silap sepanjang p'rknalan kita..aku minta maaf byk2 sebb aku tak mampu untuk m'jadi kwn yg baik terutamanya..aku harp korg maafkan aku...sekian assalamualaikum....

terimalah banner yg besar dari aku...hahaha

No comments:

Post a Comment