salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Wednesday, August 22, 2012

lagu yg best part 1

korg suka lagu Melayu or Inggeris???kau prfer lgu Inggeris sebb lgu Inggeris dia catchy..semua sedap compare ngan lagu Melayu.semua sedp tp meleret n mendayu-dayu...4 me yg b'jiwa gothic nie aku x prefer arrr....walaupun mcm tue tp ada gk arrr genre lain yg aku suka...kalu korg nak lirik bley tengok kt page lirik lagu yg best..these are song that sounds good to me...

1.someone like you..
lgu nie lagu hit Adele yg pertama...x tau are kot2 dia ada lgu hit yg lainkan...tp first time aku dengar lgu nie kt restoran Barra...masa tue siap tunjuk video klip agie...then aku tengok song dia "someone like you"...kenapa aku suka sgt lagu nie??? sebb lagu nie sgt menyentuh perasaan...bukn seng nak cr gnti org yag kita sayg...tp Adele dia dpt cr sebb tue dia nyanyi lagu nie...lirik bley tengok kat lirik lagu yg best...

2.love you like a love song.
memula kau x tau pasal lagu nie just tau pasal penyanyi dia jer...Selena Gomez katanya ada hubungan ngan Justin Bieber...pastue popular ngan lagu nie...tue yg aku cari kat youtube...okey arrr best lagu nie rancak....aku ingtkan dia gagp kat satu line rupanya memng macm tue....byk org wat cover tuk lagu nie antaranya Sami Boys With A Dream...soft giler suara dia muka pun hensem..pastue Michael Zhonga pun wat cover tp compare ngan Sami..Sami lagi best kot...

3.There You'll Be..
soundtrack filem Pearl Harbour nyanyian Faith Hill niemengimbau kembali kenangan crita perg dunia ke dua.. mcm mana dua shbt berlainan bgsa..sorg Jerman..sorg British..pernah b'perang antara kedua negara tp menjadi sahabat baik..bler bsar masg2 nak jd tentera..sorg nie rabun dia x nampk huruf tp nurse tu baik...nurse tue pun luluskan..pastue ending citer kawn si rabun nie mati ken tembak...aku x tau lagu nie citer pasal per sama ada best friend yg always be or percintaan yg x kesmpaian antr dua insn..(cewahhh ayat!!!)..tp lg best touching...



No comments:

Post a Comment