salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Wednesday, August 29, 2012

tukar lagu ...

salam korg sumer.....dah lama tak update....(baru 3 hari kan...)...tp ada satu yg aku nak tukar...background music...aku rasa dah lama darrr lagu Hari Raya Menjelma bermain-main di telinga korg setiap kali masuk blog aku....takper aku akan tukar yer...

hmmm lagu aper kau nak tukar eak.....???
1.Save You- Simple Plan...
2.Kisah Hati-Alyah..
3.Kawan, sahabat dan teman-UNIC...
4.Someone Like You-Adele..
5.hari raya Menjelma-Siti Nurhaliza....

lagu2 kat atas nie sumer aku dah wat background music...aku rasa mcm nak pilih lagu merdeka...since merdeka pun nak dekat lagi dua hari jer...so aku pilih lagu merdeka plak...tapi lagu merdeka ada banyak...yg aku suka...

1.Hati Malaya-Datuk Siti Nurhaliza.
2.Bahtera Merdeka-Aisyah..

itu jer arr yg aku suka...tp ada ke tak kat music code...hmmm nak kena tengok nie....korg dah tukar background music...jom tukar ngan aku....hihi...

No comments:

Post a Comment