salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Tuesday, August 21, 2012

junior2ku...

post kali nie aku nak citer lain cket sebb nak citer pasal junior2 aku.... or dlm bahasa yg rapptnya adik2 aku...(walaupun ada antara mereka yg pagkat abg pada aku..)...supposely masuk dlm Kor Sispa Banyak Cerita tp cowielarr yerr page tue tuk aku dan mereka sahaja...so cter pasl adik2 aku nie...masa mmula trima kedatgn diorg tue mmg macm2 rasa...sebb t'paksa melepaskan title PKS Muda tue pada diorg tapi nk wat macm manakan...kitorg dah setaun jadi PKS Muda so tibalah masa jadi pks inter plak...

aku kenal adik2 aku nie biler diorg masuk kolej masa sem dua tue arrr masa tue aku tgok ada 11 lelaki and 41 perempuan tp skang pompuan tinggal 39 jer....byk agie batch aku masa sem dua dulu...so biler diorg masuk tue byk gak arrr aku tau pasal diorg...and apa2 event pun aku join sebb aku nak tau mcm mana adik2 aku nie....batch sendiri dah kenal darr...(nangis, gelak, marah, bnci, conflict, semua ada..aku dah rasa semua tue ngan batch aku..)sekrg masa tuk adik2 aku pulak...

untuk memantapkan organisasi yg t'cinta nie satu batch mungkin dah ckup tp x tahan lama....2 batch mungkin kukuh tp x dapt sambung...p'lukan 3 batch tuk teruskan legasi yg t'cinta.... so abg2 aku, kmbar2 aku and adik2 aku b'satu untuk mantapkan organisasi nie....

aku start rapt ngan diorg masa kursus Kepimpinan pastue dinner diorg...kalu kat kolej tue selalu gak arr dtg bilik tngok apa diorg wat....kekadg tue diorg ajak gie makn ker..aku join jer sebb aku bley knal ngan lebih rapat...nak citer pasal sorg2 memg pnjng post nie..n aku pun malas nak menaip...so aku just cter general pasal diorg..

aku sebagai abng tak mampu nak menjaga adik....adik pun x jadi macm org...saper yg patut dipersalahkan??? ibu yg mengandung ker??? tp apa hal aku hrp diorg x kuar dari Sispa...(kalu bley tue biar sampai abis pengajian arrr...)sebbnya sewaktu aku dan mereka mnyerahkan tanggungjawab...aku dah anggap adik2 aku nie sebahagian dr kuarga aku....mgkin ada yg x bley trima lagi tapi aku harp masa ak menetukan segalanya dan pengakhiran akan jadi sebaliknya....Insya-Allah..asslamualaikum...

gegurl2 dan boboi2....

meh aku kenalkan....yg tengah tido boron....sebelah aqwa...then asywad..and then abbas

kalu amik gambar sumer freeze...

yg pakai spek mata tue Faiz...belakng pakai spek mata hitam Tono..bawah payung Shuk....sebelah Shuk, Asma...

2 comments:

  1. Kor SISPA tue ape?

    ReplyDelete
  2. Sispa tue Siswa Siswa Siswi Pertahanan Awam...salah satu badan beruniform yg ada kat UiTM dan universiti lain.....

    ReplyDelete