salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Tuesday, August 21, 2012

movie2 yg 'eeleh'...

kalu korg tengok wyg....mest ada certain2 movie yg best or ada certain2 movie yg 'eeleh'...aku pun ada gak terkena ngan promosi2 mereka yg nakkan filem tue pech panggung tp citernya takder arrr best mana pun...merepek jer lebih mcm bbudak pun ada...berikut aku snaraikan movie2 yg 'eeleh'...

1.ada cinta..
cter nie meng betul2 'eeleh'...bygkan boyfriend mati dalm letupn tuk slamtkan sorg budak nie...pastue malaikat nak bwk dia balik tp dia xnak sebb dia x ckp perkataan cinta kat girlfriend dia...@#$%....ingat nie aper???crita ghost????ada satu agie bler nak berpisah ngan gf dia sebb masa yg d'peruntukkan tuk dia dah tamat...bley dia berhnti kat stiap stesen mcm kete api plak....kdg2 aku tgok citer lkonn Acha Septriasa, irwansyah ngan Raffi Ahmad nie takder apa sgt compare ngan citer 'Heart' ngan "tentang dia' yg meletup tue....


2.Ghost rider...
citer nie sekuel dari citer Ghost rider lakonn Nicholas Cage tue..mula2 aku tgok cter nie nk tau apa smbungannya...lagi best ker or sama jer citernya cuma dipanjgkan???starting jer aku dah rasa ngantuk....lmbt sgt citer nie meleret-leret pn ada...last2 aku tido kat dlm cinema tue....aku ingt agi kat TS.....


3.All Well end's well
citer nie stiap kali taun baru cina dia ada.....saper jer pun yg berlakon...kira t'kenal gak arrr plakon2 nya....crita pasal mencari jodoh...artis cari jodoh ngan org biasa...pekerja cari jodoh ngan majikan....memg best..bley tau mcm mana diorg cooperate among each other until each one of them get the sweetness of love...tp yg 'eeleh'nya aku x sempt nk tengok endingnya macm mana sebb dah kena panggil ngan member aku nak balik...aku pn satu tgok yg x cakp kan dah membazir....



stakat nie tue jer arrr kot yg aku tengok 'eeleh' siket...movie len yg aku tgok okey jer...yg paling best citer Spiderman 3 ngan Death Place...aku xley lupa kedua-dua citer nie..memng t'baik n superb...org Inggeris kalu wat movie superhero...just nice...x macm Jepun..melebih-lebih..org Thailand kalu wat citer seram xder negara bley lawan...klu hampir sama level ngan Thailand..Korea or jepun...yg len hampeh..nek bosan pun ada...


saat yg penuh menyentuh hati.....Harry mati..
kalu korg x setuju ngan pilihan movie aku yg 'eeleh' nie terpulanglah...sebb pada aku inie arr movie2 yg paling 'eeleh' pernh aku nengok kt wayg..ada lg movie2 yg 'eeleh'..tp semuanya buatan Malaysia...2 yg aku x ckp ....kalu x ada yg makn saman nntie..hihi...jom nengok wayang...hahaha...

No comments:

Post a Comment