salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Tuesday, August 14, 2012

Merayap Kat Shah Alam...

Shah Alam...ibu negeri Selangor Darul Ehsan...tmpt ak pernah blajar dulu...pnduduknya adlh dalm 400 000 org...rumah2 kat sinie sumer besar2...org Melayu yg duduk semua nie...kalu korg tengok setiap plusuk jalan rumah banglo jer sumer....nak kata mcm TTDI x gak tapi bolehlah....aku bley ckp loaded arrr org Shah Alam nie...

aku biasa gie Seksyen 2, 7, 14, 13...seksyen2 yg popular gak yag aku gie...yg aku pernah gie tap jrg..seksyen 18(tue jer arrr...) yg lain2 aku lalu jer...apa yg ada kat Shah Alam..ada PAS(plaza Alam Sentral)...ala yg biasa muzik2 buat rakaman tue..pastue ada SACC Mall( aku selalu beli Big Apple kat sinie..)itu tmpat shopping Dato and Datin2...pastue ada PKNS...(tmpat biasa plajar2 lepak..)
PAS...
SACC Mall...aku beli big apple kat sinie arr...
kompleks PKNS..buat buku BSN kat sinie arr...
ABC seksyen 2....
seksyen 7..tmpat org2 kaya....
seksyen 13..aku pernah keje kat sinie...
seksyen 14..bandaraya.....
pastue ada masjid SAAS...dulu jadi Masjid Negara sekarg dah tak darrr.... besar sangt masjid nie...kubah pun besar...menara dia pun tinggi...kata org boleh muat 5000 org pada satu2 masa...pastue ada Dataran Shah Alam..(tempat bias mat2 motor and drifter berkumpul)....pastue ada stadium Shah Alam(dia macm terbukak)...pastue ada psat sukan lasak kat seksyen 13...ad wall climbing kat sinie..ada gelanggang futsal...

kat seksyen 2..ada footcourt or aku panggil UiTM foodcourt sebb kat foodcourt nie byk budak UiTM..aku suggestkan korg pergi Kopitiam Pak Usu..makanan pulak pergi Sri Bunga Tomyam..memng sedap tempat tue...kalau kat seksyen 7 plak ada restoran Barra..restorn nie dari tukang masak sampailah kashier...dari basuh pinggan sampailah ke pelayan...semua lelaki diimport dari Bangladesh..aku rasa tue jer arrr kot yg aku nak citer....ada masa dtg arrr Shah Alam...key adios amigos...

No comments:

Post a Comment