salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Tuesday, August 14, 2012

Jalan2 kat KL

Hujan bunga di Kuala Lumpur, Kl dimana suamiku....semua pasal KL? Selain sbg ibu negara Malaysia yg tercinta nie arrr....dia kira mcm slh satu bndar ikon yg ada kat Malaysia nie...

Aku pernah gie KL dulu...masa 2 anta arwah mak aku gi HUKM tp something plak happen masa tue..aku tersesat...dah satu keje nak m'cari...umur 6 taun aku dah sesat kat tempat org..korg bygkan baper byk kali aku sesat bila dah besar nie...(aku sorg x kot..)..

pastue dapt blajar kat Shah Alam...ak pun t'pikir mcm mana agknya KL nie ek?? Mesti byk bangunan tinggi, terutamanya Menara KL and KLCC...pastue aku amik initiatif sendiri cari google map jln2 kat KL tue....Alah kalu salah jalan naik teksi..ye x????(byk duit ko nek teksi pulak...)

KL tower..7th tallest tower...
Petronas Twin Tower...tallest twin tower...
bila dah jln kat KL nie, aku jadi mcm rusa masuk kg pun ada...scr x lagsung seharian 2 aku berjln kat KL...pergi TS, Sungei Weng, KLCC, BB Walk, Pavillion and Beach Club(tp x masuk arrr...x cukup umur...)...tengok kat luar jer...

first tiem gi TS memng best, cinema pun besar, 12 tingkat bagunan pastue ada roller coaster kt dalam bangunan...kat sinie ada jual Buskin Robbin yg mahl giler tue...Pastue dr TS gie Sg Weng...xder apa sangt...pastue kat pukul 2.00 pg gie BB Walk makan jap then usha2 kelab2 malam yg ada kat situ.... aku nak masuk tapi umur x cukup plak...tengok jer arrr dari luar, nak wat macm mana kan???
12 storey shopping mall....
Sungei wang...
pastue jalan2 gie KLCC...siyesly aku ckp memg tinggi menara berkmbar nie...rasa macm bangga pun ada..baygkan kalau satu menara letk atas stu menara lg...fuhhh mestie agie tinggi..btul kata Dr.M...Malaysia Boleh!!!! tengok dari dasar ke puncak paling atas...sakit tengkuk den dongak eh...

pastue aku tinggalkan menara KLCC gie Low Yat jap...xder apa sangt ssbb aku x atu menahu pasl teknologi nie..then semntara nk tunggu LRT esok pg..aku makan jp kat BB Walk sekali lg....pastue ek ot ek ot..pukul 6.30 pg sudah....sembahyg jap kat surau pastue balik Shah Alam...tapi best arrr jalan2 kat sinie...

amik gambar kat luar...
BB Walk...
Low yat plaza...
nak jalan gie tempat len plak!!!! hahaha!!!!

No comments:

Post a Comment