salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Monday, August 20, 2012

tak rasa arrr....

baru hari ke-2 beraya aku dh tak lekt kat umah...ada jer tmpat yg aku pergi....org kata xley duk diam langsung...opkoslah aku takkan pergi kt shopping mall..aku gi CC jer....tu pun sebb nak update blog...fuhhh nak update blog sampai kat CC tue....yer arrr nak beli laptop xder wit....so pergi arrr CC....

ahhh tuk pannning aku next sem...aku nak kejer tuk planning dalm masa 4 taun...pastue baru aku smbung blajar....kenapa???Aku nk tengkan fikiran jap....amboi tengkan fikiran sampai 4 taun...aku akan sambung blajar tp bukn skarg....xper arrr lmbt pun lmbt arrr jnji biler aku kuar aku dpt kejer yg baik... tmbh plak aku dah keje 4 taun seblum tue...so kira ada arrrr additinal value tue....

semlm aku dh tnya akk aku tntg keje kosong kat tmpat dia keje tue...dia kata ada jer...tp dia ckp gak arrr tak membazir ker ko tingglkan belajar tue...tinggal setaun jer pun..aku jwb just simple...aku taknak keluar dengan pointer yg cukp2 makan....aku minta keje pun takderlah hebat....keje kilang jer pun...aku xder degree sebb aku x abis belajar agie....apa yg aku ada just sijil SPM tu jerr tmbah ngan sijil matrik....tue jerr arrr....

aku xnak citer arrr kenapa xnak sambung tapi aku x rasa arrr cita2 aku akan digapai mcm bola yg dtg bergolek....aku x tau knapa bnda tue bley berlaku...nak kata x pandai..x jugak(aku okey arrr sampi bley masuk U kan....) mungkin attitude kot yg mungkin aku kena analisa balik....

buat masa sekarg aku x rasa nak sambung belajar....

No comments:

Post a Comment