salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Sunday, September 9, 2012

air mata mengalir....

sebagai seorang lelaki...siyesly arrr agak malu gak kalu menagis or dalam bahasa yg mudahnyer menitiskan air mata...okey probably aku among yg dah lama x nangis...sebnarnya aku ikut org...org nangis baru aku nangis...sebb masa tue aku dapt rasa apa yg diorg rasa...okey arrr dalam hati ada taman...tapi yang paling susah...biler nak kuarkan air mata tue arrr....aku boleh cakp susah betul nak kuarkan air mata...mungkin sebb aku jarg nangis kot.....

karg kalau org nangis, kita x nangis kata xder perasaan plak...so paksa arrr diri tue untuk nangis....buat suara serak, cba daptkan memori yg sedih...buat org touchong yg mana buat diorg nangis...baru aku boleh kuarkan air mata....contoh arrr ada budak lelaki nangis....aku nak jugak nangis tp air mata x kuar pastue aku letak eye more....berlakon....at least ada jugak larr org lain yag 'dalam hati ada taman'.....haha...

okey aku jarg nangis start my late mom meninggal arrr.....masa tue memang aku rasa dah mati darrr perasaan tue....pastue..dah lama tak nangis dekat lima taun ...buat pertama kali kat tingkatan lima aku menitiskan air mata sebb nak minta maaf kat cikgu2, kawan2 sebb nak periksa SPM kan..masa tue arrr last....aku nangis....

then second time masa kat Pulau pangkor dia citer pasal ibu bapa...aku punya arrr sedih...x pernah aku nangis amcm tue dowhhh.....dia citer balik pasal mak bapak dekat kampung aku dahlah takder mak...dia boleh citer agie..itu arrr last aku nangis...

first time aku nangis dalam Sispa masa Bonjour De Comprado dekat Taman Negara...masa tue ada kawan kitorg yg buat salah and then pegawai pun lakukanlah 'simulasi'...aku asalnya macm dah tau sikit diorg nak wat simulasi sebb bnda dah lama plan tetiba cancel...mamn pelik arrr kan....sekali Azwan kat depan aku dah kesat air mata...aku apa lagie....aku cuba dapatkan feel dia...fikir dan hayati apa pegawai cakap dah start nak berkaca dar...cuma tak kuar...jer pastue aku picit2 kelopak mata baru kuar....Izrin kat sebelah aku cakap.."Ko nangis ker ko buat2 nangis nie...?"aduishh kantoi plak...aku dah kuarkan air mata opkoslah aku nangis...walaupun paksa..

second time still tmpat yg sama gak masa post mortem....first yg mengepalai sesi tangisan tue Fa'ain pastue sambung plak dengan Azwan sekali lagi....tengok Azwan sedih memang aku pun nak nangis macm tue...pastue bila sesi aku mengeluarkan akata2...aku buatlah suara sedih... serta merta air mata tue kuar sendiri...wahhh tanpa ada paksaan....inie arrrr...third aku nangis tanpa paksaan....cowi guys....

itu arrr last sampai sekarg aku masih menunggu sehinggalah pentauliahan haritue....aku memng betul2 x sangka masa tue memng dia kuar sendiri arrrr aku ckp...aku rasa aku org pertama nangis dalam baris biler pegawai batch aku terima tabik dari pegawai senior...x sangka sngt dengan 82 org pada sem satu yg tauliah 43 org...segala kepayahan dan kesusahan yg dikongsi bersama akhirnya terhasil jua...

saat gemilang akan tiba dan kita kecapi bersama.....

No comments:

Post a Comment