salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Wednesday, September 12, 2012

dah macm twitter dar .....

hai korg bila cakp pasl twitter nie aku wonder apa khabar agaknya twitter aku tue kan....dah lama x tengok..last aku tengok aku ada 245 tweet and 1 follower....dalam satu minit aku pernah tweet 23 kali....tak tau macm mana aku taip...tp kalau bnda tue t'lintas dekat kepala aku laju jer aku taip....sama arrr macm blog aku nie....

tapi bukan setiap minit arrr...setiap kali aku online....haahh..depends arr kadg2 enam post kadg2 lapan kadg sembilan post haaahhh itu satu rekod yg baru...tapi aku x sure arrrr baper ramai yg tengok...aku x kisah pun pasal tue....janji aku menulis..kata nak jadi blogger yg active...cewahhhh...dan dan....

kalau korg tengok blog aku jgn terkejut arrr kalu kebanyakan post ada tarikh yg sama sebb semua aku wat masa tue jugak...dan paling awesome aku wat 9 post dalam masa dua jam...dan paling banyak adalah bulan lepas iaitu Ogos iaitu 23 post...bulan Ogos adalah bulan aku penuh dengan idea dan wang...so banyk kali arrr pergi CC...

bila aku tengok balik post2 dalam blog aku..kadg2 aku rasa macm agak merepek pun ada post2 dia tp aku x kisah..kalau korg tengok kargn aku macm mana..korg nilai arrr sendiri diri aku macm mana...huhu.....next goal aku dalm blogging nie nak capai 10 post satu hari...aku x atu biler akan jadi bnda tue tapi aku harp akan terbukti jugalah....kalau itu dah tercapai aku nak teruskan perjuangan dalam blogging sehinggalah mencapai 23 post satu hari...sama macm twitter darrrr...so biler tu jadi...aku fokus pada jangka masa sebulan pulak...

since masa nie aku just berpegang pada bulan Ogos dengan 23 post so next step aku nak wat 45 post satu bulan...dan paling tinggi dalam jangkaan aku....135 post..Insya-Allah kalau ada idea yg keluar dari kepala hotak aku nie...biler dah okey and then fokus pada setaun pulak...itu nntie arrr....huhuhu....

No comments:

Post a Comment